A l’hora de preparar l’exposició del producte final, vam tenir en compte sobretot dos aspectes: com gestionar i elaborar tota la informació que havíem introduït al sites i com s’havia de parlar en públic.
Per al primer punt, vam treballar tant els mapes conceptuals com els visuals. La idea era elaborar unes targetes com a suport a l’exposició final. Hi havia de quedar sintetitzada tota la informació que a nivell individual havien de transmetre el dia de la posada en escena. Els vam oferir una base d’orientació per a saber fer-los:
L’expressió oral la vam avaluar a partir d’una rúbrica elaborada pels mestres (el més òptim hauria estat que sortís dels alumnes, però aquest punt ens ha quedat pendent).
El que sí vam fer va ser treballar-la conjuntament els dies previs a l’exposició, perquè tots tinguessin clar com havien de preparar-se i què tindríem en compte. Vam enregistrar en vídeo l’exposició i després vam visualitzar-los a l’aula, per tal que cadascú s’autoavalués l’expressió oral.