Avaluem l’expressió oral

A l’hora de preparar l’exposició del producte final, vam tenir en compte sobretot dos aspectes: com gestionar i elaborar tota la informació que havíem introduït al sites i com s’havia de parlar en públic.

Per al primer punt, vam treballar tant els mapes conceptuals com els visuals. La idea era elaborar unes targetes com a suport a l’exposició final. Hi havia de quedar sintetitzada tota la informació que a nivell individual havien de transmetre el dia de la posada en escena. Els vam oferir una base d’orientació per a saber fer-los:  mapa visual

L’expressió oral la vam avaluar a partir d’una rúbrica elaborada pels mestres (el més òptim hauria estat que sortís dels alumnes, però aquest punt ens ha quedat pendent).

rúbrica expressió oral

El que sí vam fer va ser treballar-la conjuntament els dies previs a l’exposició, perquè tots tinguessin clar com havien de preparar-se i què tindríem en compte. Vam enregistrar en vídeo l’exposició i després vam visualitzar-los a l’aula, per tal que cadascú s’autoavalués l’expressió oral.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *