Definició del repte

Des de l’inici del plantejament del projecte s’ha compartit amb l’alumnat el repte d’haver d’explicar davant de les famílies l’evolució de cada una de les línies d’investigació que s’hauran treballat per equips.

Per a l’explicació es comptarà amb el suport d’una línia del temps que s’elaborarà a les parets dels mòduls que donen del pati, on cada grup podrà situar la informació que ha anat treballant. D’aquesta manera, el que es pretén és que un cop acabades totes les presentacions es pugui visualitzar les principals característiques de cada etapa.

El producte final és el mateix per a tots i totes, fet entre tothom. Per tant, es treballa col·lectivament. No obstant això, no significa que cada grup hagi d’expressar-se durant l’exposició de la mateixa manera o amb els mateixos recursos. Això implica que cada petit grup o fins i tot individualment utilitzaran els elements que millor s’adaptin a les seves característiques: maquetes, imatges, eines, objectes, disfresses, teatralitzacions…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *