Una mica d’història

Abans de res pot venir bé una mica d’història…

L’Escola Àngels Garriga es planteja des dels seus inicis un ensenyament que parteixi de l’alumnat afavorint que es faci protagonista del seu aprenentatge. Ser protagonista vol dir en aquest cas, entenem, prendre consciència del que s’està aprenent, participar en la tria del que es treballa a l’aula, en la definició de criteris d’avaluació i en les decisions que se’n deriven.

Habitualment amb aquesta opció d’aprenentatge partim dels grups classe amb propostes d’agrupament intern diferents. Paral·lelament, a nivell d’escola, sovintegem la interrelació entre grups (activitats grans – petits, trobades de cicle, assemblea quinzenal de delegades i delegats de classe…) afavorint l’intercanvi d’experiències, l’aprenentatge cooperatiu i la participació en diversos àmbits de gestió escolar (organització dels patis, projectes comuns, ambient general…).

En aquest context, ens plantegem el repte d’aconseguir una dinàmica entre l’alumnat de 5è i 6è que potenciï un bon ambient de cicle i aporti oportunitats a l’aprenentatge compartit. I d’aquí arribem a la pregunta poden els projectes ajudar-nos a aprendre junts 5è i 6è?  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *