OBJECTIUS PROPOSATS
- ACONSEGUIR PETITES PASSES QUE PORTIN DE LA DISTRIBUCIÓ EN GRUP AL TREBALL EN EQUIP
- ORGANITZAT A PARTIR D’UNS OBJECTIUS COMUNS PER TAL DE MIRAR D’ACONSEGUIR-LOS
- CAPAÇ D’INCORPORAR APORTACIONS DE CADA MEMBRE
- CONSCIENT D’AUTOAVALUAR-SE
UN PROCÉS, DOS TEMPS, TRES ESPAIS, QUATRE REPTES
APLEGUEM PARELLES. UN GRUP NO ÉS ENCARA UN EQUIP
Com fer grups ? Proposta de l’alumnat, tria de l’equip de mestres
1r i 2N TRIMESTRES
Temps per engegar i desenvolupar propostes
EL CORREDOR, EL PARK GÜELL, LES AULES
El corredor, la posada en marxa
El Park Güell, de la descoberta (proposta de mestres) a la recerca (proposta d’alumnat)
Les aules, anem fent feina
LA CONSCIÈNCIA D’AUTOAVALUACIÓ I COAVALUACIÓ
FOTOGRAFIES, TREBALL DE CAMP, RECERCA PRÒPIA… TRES REPTES ASSOLITS?
PERÒ, QUÈ DECIDIM AVALUAR
AVALUACIÓ I AUTOAVALUACIÓ DE MESTRES
EL QUART REPTE: PROPOSTES QUE AVALUEN LA PROPOSTA…
I SI? … FEM COMPOSTATGE?
TÀNGRAMS PER CICLE INICIAL? APRENEM A DESPLEGAR CUBS AMB 4t? FEM GEOMETRIA AMB UNA ALTRA ESCOLA?
…
I ENCARA UNA MICA MÉS…
LA PROJECCIÓ A LA COMUNITAT EDUCATIVA: L’ESCOLA, LES FAMÍLIES
L’EQUIP DE MESTRES: DE L’APRENENTATGE A LA INÈRCIA
REPTES DE FUTUR: LA PROJECCIÓ A L’ENTORN, DE LA INÈRCIA A LA CINÈTICA