Es va treballar la base d’orientació i el disseny del tríptic a nivell del grup base.
Es van posar en comú els diferents tríptics i se’n va dissenyar un a nivell de tota la classe amb les aportacions de tots els grups.
Per elaborar cada part del tríptic els alumnes es van agrupar en grups d’experts segons les seves habilitats i preferències: portada, procés del projecte, contraportada…
També es van elaborar cartells informatius per penjar per l’escola.
Els alumnes de 5è per grups van anar a les diferents classes de l’escola a explicar el contingut del tríptic amb els següents objectius:
- Justificar el tríptic en relació amb el projecte.
 - Transmetre el concepte d’higiene.
 - Explicar com ens hem de rentar les mans.
 - Ensenyar la cançó per rentar les mans.
 - Informar que es penjarien un cartells al menjador i lavabos per recordar la importància de rentar-se les mans.
 
La majoria de grups van fer l’exposició tot sols, els mestres que desenvolupen el projecte no van ser presents a la majoria d’aquestes i no les van poder valorar. Pensem que potser estaria bé haver fet una rúbrica perquè els mestres que hi havia a l’aula poguessin avaluar l’exposició dels grups.
Creiem que seria molt positiu consensuar a nivell de claustre una rúbrica que serveixi per avaluar aquestes exposicions d’alumnes d’altres nivells que t’entren a l’aula i que cada vegada són més freqüents a la nostra escola perquè tots els grups treballen per projectes.
							