En un principi, el projecte que volíem presentar, anava lligat a una sortida al Museu Dalí, que teníem prevista de realitzar a nivell de ZER durant el tercer trimestre. La idea era fer un projecte interdisciplinari partint de l’àrea artística. Aquest fet però, va comportar que a principis de curs, l’equip impulsor arribés a un punt d’estancament: No avançàvem en com iniciar aquest projecte.
Això va dur-nos a haver de fer un replantejament de l’enfocament que volíem donar al projecte i del que teníem fins aquell moment . Volíem que tothom s’hi sentís implicat, còmode i que tots hi poguéssim aportar el nostre granet de sorra des de les nostres escoles, tutories i especialitats.
La dinàmica del grups impulsor, va canviar després d’una de les reunions que vàrem realitzar amb els companys de la xarxa de CB, els quals ens varen aportar una nova visió sobre l’organització de treball a nivell de ZER i l’enfocament d’aquest projecte.
Aquest canvi, va comportar que ens plantegéssim des de quin àmbit podríem partir per donar cabuda a la part artística que inicialment volíem treballar i lligar-ho amb aspectes que ja s’estaven treballant a les aules i escoles.
Finalment, vàrem trobar interessant relacionar l’aspecte artístic amb el treball d’educació emocional que ja es realitzava prèviament i que els nostres alumnes fossin capaços d’experimentar les diferents maneres d’expressar les emocions, entre elles a través de l’art.