La UDI es va valorar amb diferents instruments i dinàmiques, per tenir evidències dels diversos processos i aprenentatges. Aquests espais ens van servir per anar prenent decisions, per conèixer el grau d’assoliment de les competències i per valorar el producte final.
QUÈ SABEM SOBRE DALÍ I HO PODRÍEM EXPLICAR. (Fet oralment en un moment ja força avançat de l’UDI)
Es va tenir la idea global de coneixement i a la vegada un mica la individualitat a partir de les aportacions. Als nens que no participaven se’ls feia alguna pregunta.
CRITERIS DE PRODUCCIÓ DEL MUSEU. (Fet oralment entre tots al finalitzar el muntatge del museu. Els criteris els havien definit les mestres en el moment de fer la programació).
1 L’exposició conte informació variada de l’artista. N’és representativa.
2 L’exposició inclou els elements acordats en la posada en comú de les propostes dels dos grups.
3 Els elements són coneguts per tots els alumnes de les dues classes.
4 Mostra una imatge atractiva.
CONEIXEMENTS ADQUIRITS. (Es van fet un parell d’activitats individuals al finalitzar l’UDI per poder tenir de manera més objectiva informació sobre el coneixement que tenien de l’artista. A la vegada teníem escriptura. La lectoescriptura també era una competència rellevant a desenvolupar al llarg de la unitat).
AUTOAVALUACIÓ INDIVIDUAL DE L’UDI. (Se’ls va anar ajudant en la comprensió de cada ítem donant-los-hi elements de valor. En general van mostrar-se reflexius i conscients).
REFLEXIONS FINALS.