ASPECTES QUE ES VALOREN POSITIVAMENT
– El que la UDI tenia un objectiu/producte final concret.
– Que es va fer una proposta a l’alumnat i va ser motivadora, se la van fer seva.
– L’alumnat va ser el protagonista de la decisió de com volien el seu museu.
– Es va deixar temps a l’alumnat per poder fer propostes, planificar-les i desenvolupar-les.
– Hi va haver una metodologia de treball variada, tant pel que fa a agrupaments, materials i dinàmiques.
– Hi havia al llarg del procés moments per a la revisió de com anava el projecte i possibilitats de modificació de les propostes.
– També el pla de treball (el document individual) va ser per prendre consciència del propi treball.
– Es van dedicar espais per recapitular el que s’havia fet i el coneixement que en tenien.
-Part dels continguts curriculars de nivell estaven contemplats en l’UDI.
– Les activitats d’avaluació dissenyades van permetre tenir un grau de coneixement de l’assoliment de l’objectiu i dels aprenentatges. També evidències d’aprenentatge individual i de grup.
ASPECTES A TENIR EN COMPTE PER A LA MILLORA
-Elaborar material complementari d’ampliació de coneixements per a que l’alumnat el pugui utilitzar voluntàriament.
-Tot i que es van posar a la web de 1r recursos per als nens, es van utilitzar de manera conjunta. Estaria bé oferir-los ordinadors per a que individualment o per parelles en poguessin disposar a l’aula.
-Tenir present l’àrea d’anglès en l’UDI.