15 – Avaluació II: Carpeta d’aprenentatge

Carpeta de 4t:

Evidència 1: Àmbit de recerca i tema. Els alumnes expliciten un àmbit de recerca: científic, humanístic o tecnològic i, dins d’aquest àmbit, fan una primera proposta de tema que, més endavant, acabaran de concretar. Inclouen també una justificació de la seva tria.

Evidència 2: Cerca d’informació. S’han de referenciar un mínim de tres webs consultades que facin referència al tema triat. Cada web ha d’acompanyar-se d’una breu descripció de la informació que hi consta i una justificació de la rellevància de la mateixa en relació a la proposta de treball.

Evidència 3: Preguntes. Cal escriure diverses preguntes sobre un tema donat. L’activitat pretén demostrar la idea que, a partir de moltes preguntes que poden semblar intracendents, en poden sorgir de molt pertinents pel treball que es vol desenvolupar.

Evidència 4: Preguntes pertinents. S’escriuen moltes preguntes sobre el tema del projecte. Després es fa una tria de les que semblin més rellevants.

Evidència 5: Objectius. A partir d’una llista de verbs que han consultat prèviament, es redacten els objectius del treball.

Evidència 6: Treball de camp. LListat amb totes les accions que es preveu que hauran d’emprendre per realitzar el treball.

Evidència 7: Bibliografia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *