5 – Triem un tema, obrim una carpeta

Comencen els canvis: la primera decisió que prenem és acotar una mica els àmbits de recerca. Fins ara havíem deixat que els alumnes proposessin temes i, després de validar-los, els anàvem acompanyant en el seu trajecte. Aquesta vegada hem decidit que:

Als alumnes de 4t els proposem tres temes de tres àmbits diferents i que, a partir d’aquesta proposta, ells han de decidir els seus treballs.

Per altra banda, els posem la condició que el treball s’ha de fer en col·laboració amb una o dues persones més.

Aquests són els temes que proposem:

       – Amical de Mauthausen i deportació (àmbit social)

       – Torrent de l’Esperança (àmbit científic)

       – Eines i dades per a la millora de l’aprenentatge (àmbit tecnològic)

Presentació Amical Mathausen

 

 

Presentació del'Amical de Mathausen a càrrec del seu president Enric Garriga

 

 

 

Per a cadascun dels temes organitzem una activitat de presentació i elaborem una fitxa per tal d’ajudar a prendre la decisió.

Demanem que obrin una carpeta d’aprenentatge pel treball de recerca que compartiran amb el seu tutor. Cal crear un document de text anomenat “carpeta d’aprenentatge” on s’aniran recollint totes les evidències que permetran avaluar el procés de prerecerca. L’estructura d’aquest document s’anirà explicitant a mesura que avanci el procés. Per crear la carpeta utilitzarem el protocol que vam elaborar el curs 2014-15 en el marc de la tasca 2 de la XCB.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *