3 – El repte

“Si no creus que tots els alumnes poden aprendre, no siguis mestre” això ho va dir la Neus Sanmartí en una entrevista a l’ara.cat. Nosaltres ens apliquem aquesta afirmació i la transformem en el nostre repte: si no creiem que tots els alumnes poden fer recerca, no cal fer-ne.

entrevista

Comencem a treballar. Decidim que ens caldrà crear un seguit d’instruments que permetin els alumnes realitzar el seu projecte de recerca aplicant estratègies de treball tals com: treballar col·laborativament, fer una gestió eficaç de la informació, planificar una tasca a llarg termini, organitzar el propi treball, avaluar-lo, …

D’altra banda, com que volem plantejar un treball pels de segon i un altre pels de 4t, pensem que ens caldrà organitzar dos equips de professors, un per a cada curs.

El nostre repte, doncs, és doble: per una banda volem que els alumnes augmentin la seva competència d’aprenendre a aprendre i, per l’altra volem treballar col·laborativament professors de diverses especialitats per tal que els alumnes aconsegueixin el seu repte.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *