Coneixements previs, nova informació, produccions…

La feina de dissenyar la pregunta Qui cuida qui? ha estat dels mestres del cicle, que han planificat les línies generals del projecte. Després cada mestra, amb el seu grup, anava concretant les activitats.

Al llarg del projecte els mestres comentàvem les propostes dels diferents grups i anàvem intercanviant l’experiència (dubtes i reconsideracions) per anar incorporant les bones idees que anaven sorgint.

COMUNICACIÓ ENTRE ALUMNES

Dsc03235

Dsc03238

QUÈ HAN APRÈS? QUINES EVIDÈNCIES EN TENEN ELS ALUMNES?

Els alumnes, organitzats en  grups cooperatius, van fer autoavaluació i coavaluació de les diferents activitats.

Dsc03220 Dsc03221 Dsc03223 Dsc03224

PRODUCCIONS EN PETITS GRUPS

  • Comprensió oral, individual i en petit grup, del missatge inicial.
  • Elaboració d’un text escrit col·laborativament, en petit grup, sobre el que havien entès.
  • Debat i pressa de decisions sobre com recollir la informació i com la farien arribar.
  • Activitats de recollida d’informació: llistat d’activitats productives i no productives, de tasques de la llar, de tasques per tenir cura els uns dels altres… amb realització de murals, graelles i gràfics.

Dsc06290

Dsc06288

com ens cuidem a l'escola Júlia

  • Elecció del format i elaboració de la resposta: àudios, vídeos, àlbums d’imatges, powerpoint, instruccions, objectes…

  • Tria de la música i creació col·lectiva de la coreografia per participar, com a cicle, en la festa de l’escola “La coeducació”, festa oberta a les famílies que vam fer l’últim dia del segon trimestre.

foto ball

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *