QCQ PLANNING SESSIONS PROJECTE INTERDISCIPLINAR CICLE SUPERIOR
HORES | DILLUNS, 27 – DIA 1 | DIMARTS, 28 – DIA 2 | DIMECRES, 29 – DIA 3 | DIJOUS, 30 – DIA 4 | DIVENDRES, 31 – DIA 5 |
9:00 | A les tutories. Expliquem projecte: grups de treball, espais de realització i mestres responsables. | En l’espai corresponent.
Relacionar tot el del dia 1 amb la pròpia realitat “Qui ho fa a casa teva?” TI Dissenyar i omplir un quadre de doble entrada a partir dels llistats. PG Què passaria si ningú fes les activitats no productives? GG posada en comú opinions dels grups
|
En l’espai corresponent.
QUI FA QUÈ? PG Respondre el qüestionari |
ASSAIG
|
|
9:30 | En l’espai corresponent.
GG Escoltem missatge de la Syba. GG Comprensió del mateix: què ens demana? De què ens avisa?
|
||||
10:00 | Com la respondrem?
Com podem millorar com a societat per no desaparèixer? Cada PG fa les seves propostes. |
ASSAIG
Proves de situació espacial Desplaçaments lliures amb la música inicial (futurista). Com enllacem les dues parts de l’actuació? |
ASSAIG | ||
11:00 | |||||
11:30 | GG Posada en comú de les propostes.
GG Explicar idea del ball i que facin propostes (músiques 2a part, complements droides i humans…) |
Acabar activitats anteriors.
Trobada portaveus (12:00 al passadís de CS) amb propostes de músiques per consensuar-les. |
GG Veure i comentar la piràmide de les tasques que pot fer cadascú
Veure Decàleg (Lydia) |
PG Activitats com Iceberg, Hª de vida… | |
12:30 | |||||
15:00 | PG Llistats exhaustius activitats productives i no productives.
PG Classificació de les feines (també les professionals) PG Tenir en compte els cicles (menjar, roba, neteja/higiene, cura dels depenents) |
QUI CUIDA A QUI?
TI Omplir la graella amb el que fem actualment. Afegir en un altre color el que podríem fer per col·laborar/cuidar més. Totes les persones tenim dret a cuidar-nos, a cuidar i a ser cuidats. |
PG Treball a partir de la piràmide i del decàleg. Comparació amb les dades que tenim recollides fins ara. Conclusions? | Activitats pendents del matí.
Reservar un espai per “rematar” disseny de les coreografies (unes impulsores de cada grup) |
- GG activitats en gran grup (els 20) / GP activitats en grup petit (4 alumnes)
- TI treball individual per aportar al PG
- En negreta les idees que després es poden aprofitar per aprofundir més (debat), per il·lustrar l’actuació del dia 7
HORES | DIA 6 | DIA 7 | DIA 8 | DIA 9 | DIA 10 |
9:00 |
ASSAIG
|
ASSAIG GENERAL
|
FESTA D’ESCOLA | ||
10:00 | EsmorzarTeatre Segarra |
|
|||
11:00 | |||||
11:30 |
ASSAIG
|
Esbarjo / esmorzar
Valoració de la festa a les tutories Informes |
|||
12:30 | |||||
15:00 | Càpsules del temps. Conclusions projecte. |
- Tenir en compte que haurem de reservar temps per confegir complements dels androides.
- Veure què fem amb les càpsules del temps (com les integrem en l’actuació).
- Decidir si 4 alumnes fan de Syba, Ioel, SUS1X i Zion.
- Fem una Porta del temps per treure al pati el dia del ball?
- Fem la piràmide de les capses?
- Hem de dissenyar entre tots l’actuació global per tenir en compte totes les propostes i decidir què fem al final …