Parteix d’un enigma sense resposta directa

CRITERIS PEDAGÒGICS

Projectes de recerca:
Si trobes la resposta a internet no és un projecte
L’aprenentatge ha de ser vivenciat*
Cal diferenciar la informació bona i la que no (no només la que és mentida, també la que no ens serveix)
A infantil resulta molt complex evitar el pregunta-resposta, especialment amb els animals. Cal saber que volen saber realment, no hem d’esperar que ens diguin Com mengen? On viuen…El mestra a P3 (potser a tot infantil o a tota la primària) és un provocador de situacions. Preguntant que volen saber, no obtenim resposta real sinó allò que pensem que volem sentir. Hem de proposar, observar i reorientar la proposta.
Es necessita documentar el procés d’alguna manera.

Projectes de creació:
Podem trobar a internet com crear una cosa i fer-ho seria un projecte.
S’ha de crear una cosa per tal que sigui un projecte. El producte final ha de ser una creació i no una reproducció que ha de reflectir el procés.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *