Després de recollir els registres de les temperatures de les diferents aules del centre vam interpretar-les, analitzar-les i representar-les en un gràfic.
Per fer-ho, vam distribuir l’alumnat en grups de treball cooperatius, i cada grup-classe s’encarregava d’un cicle.
5è A – Cicle mitjà
5è B – Cicle superior
6è A – Educació infantil
6è B – Cicle inicial
Primerament, vam explicar a l’alumnat que un gràfic de temperatures sempre era lineal i els vam mostrar diferents exemples. A continuació, vam debatre amb tot el grup sobre quines dades s’havien de representar en els eixos de coordenades del gràfic. I tot seguit, vam fer-ne un exemple conjuntament a la pissarra. Finalment, l’alumnat va elaborar un gràfic amb el seu grup de treball.
En aquest punt, volem valorar la implicació de gairebé tot el claustre en el registre de les temperatures, ja que gràcies a aquest treball hem pogut realitzar aquesta tasca amb èxit. Tot i així, també ens agradaria destacar que hi ha hagut un parell de classes que no han efectuat el registre com cal, i per tant, no hem pogut fer-ne els gràfics corresponents.