FEM UN RAP?

10/5 Carme

Que contenta estic de com ha anat la classe!! avui hem fet la presentació del disseny final del projecte als alumnes, i hem començat la meva activitat sobre el rap.

Al explicar quin serà l’objecte final del projecte (carta a l’ajuntamnt i al director), i dir-los que segurament no en treuriem res, l’Orlando , tot entusiasmat ens diu que ala seva escola es va fer una campanya semblant i van aconseguir que l’ajuntament els arreglés els lavabos… amb això tots s’han emocionat, i ja volien demanar la lluna.

 

Al final els ha semblat bé el primer  projecte, però potser encara haurem de fer alguna altra cosa (manifestacions, cantar el rap devant de l’ajuntament, fer un curt manga sobre el tema…) han tingut un munt d’idees!!!

Apunt a professors:

4 coses els han quedat clares, crec:

 

  • els documents de grup s’ha de posar a la carpeta de grup
  • els individuals en carpeta de dina3 doblada, que té el nom del àmbit a la tapa (de moment hem creat la carpeta d’àmbit lingüistic: català, castellano, English.
  • cada alumne té un rol diferenciat al grup, i la seva feina és igualment important: portaveu, secretari, fer silenci i ordre…

 

EL RAP

la idea de la sessió es pot trobar a  https://docs.google.com/document/d/1UeEhy9U91wbatggjYtb505YucUQMihhAEO8H8FkQJl8/edit

us comento que:

la progressió de música que han vist ha servit bé al seu objectiu: fer que s’entusiasmessin per el rap que han de fer. Desde el primer Llac amb l’estaca, lent i , segons ells, aborrit, passant per la gallineta més roquera, Eminem, fins arribar a Dani Orviz (que recordaven de la jornada de Sant Jordi), han anat manifestant el seu interés per denunciar l’estar del patio amb una cançó.

nota : intentar contactar amb en Dani per si pot venir a fer alguna cosa amb els nois)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *