Avaluació

Durant les diferents entrades d’aquest blog hem mostrat el processos i activitats relacionades amb un projecte d’escola sota el lema: Juguem?

Cada aula ha anat realitzant activitats diverses per nodrir aquest projecte i en diferents ocasions s’han realitzat col·laboracions entre aules o treball amb grups barrejats de diferents edats. Així mateix també les famílies i altres agents de l’entorn han participat d’alguna de les activitats proposades.

Per mostrar la forma de dotar de contingut, d’avaluar i de relacionar amb aspectes curriculars aquest projecte, hem escollit tres experiències diferents que tenen la seva entrada corresponent en aquest blog:

  • exposició oral avaluada a partir d’una rúbrica d’autoavaluació i coavaluació (grup de sisè)
  • expressió escirta (el text instructiu) avaluada a partir d’una base d’orientació (grups de cinquè)
  • treball sobre el plànol (geometria) avaluat en format taller: grup reduït (grup de tercer)

Quan ens trobem davant de projectes a nivell d’escola hem de tenir molt clars els continguts i les programacions del centre per poder trobar connexions que facin que les activitats s’entomin amb naturalitat i que aquestes siguin l’agent motivador per assolir les competències proposades pel currículum.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *