A la USEE, a l’hora de català, treballem la comprensió escrita, l’expressió escrita i lèxic a l’hora que anem aprofundint en el coneixement de les emocions. Seguim el llibre “Emocionari” i el seu material. L’objectiu és que l’alumnat vagi adquirint eines per poder gestionar les pròpies emocions a l’hora que proporcionem el coneixement necessari i posant les bases per poder realitzar el projecte del “Racó de la calma”.
http://www.palabrasaladas.com/cat.html
Es parteix de l’exploració d’una imatge a nivell oral que es fa el dilluns a les 8 del matí. És una sessió on les vivències del cap de setmana o d’altres moments ajuden a poder relacionar l’emoció treballada amb la pròpia experiència vital. Al llarg de la setmana, s’aprofiten dues sessions de llengua catalana per aprofundir en l’emoció del dilluns.
A continuació mostrem la imatge a partir de la qual treballem l’odi i alguns exemples d’activitats de llengua que hem fet:
EXPRESSIÓ ESCRITA
Producció de la Carla:
- La truja vol agafar l’autobús, però triga molt. De cop i volta apareix un elefant que va amb la seva bicicleta veloçment i esquitxa la truja amb fang. La truja sent ràbia i s’enfada molt perquè li fa una taca.
LÈXIC
COMPRENSIÓ ESCRITA





