METODOLOGIA

COMENCEM A ORGANITZAR-NOS

Els grups els van formar ells mateixos i els propis alumnes van decidir com repartir-se les tasques.Les tasques consistien en cercar la informació dels diferents punts d’interés (monuments, llocs turístics més emblemàtics de Barcelona), fer-ne una breu descripció i descarregar fotos. Un cop triats els llocs a visitar, els alumnes van preparar una presentació de Google on cada pàgina representava un o dos monuments. L’objectiu d’aquesta presentació era que els hi fos d’utilitat als polonesos en les seves visites a Barcelona, com si es tractés d’una guia turística.  Un cop pactats els llocs d’interés, vam decidir dividir els temes a tractar per tal que ells comencecin la recerca. Els espais per compartir informació, dubtes i idees va ser sempre l’aula, amb la professora.

Per tal d’avaluar els alumnes, la Marta Pons va tenir en compte el projecte final escrit en anglès i alemany i la presentació oral en alemany.

8Nxok7iTAJW0M8BB3B0QIdAeyGOcAIQAXFIehaSdiA4GT6VDsAooNDCNk9QU

Classe 1

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *