AVALUEM EL PROJECTE

Classe 9 bisAVALUEM EL PROJECTE.

Criteris d’avaluació de la matèria

Primerament cal dir que aquest projecte està englobat dins els criteris d’avaluació del 2n trimestre. En concret, va tenir una ponderació d’un 30% de contingut i 15% de l’apartat oral ( exposició a l’aula, recepció dels polonesos i explicació d’alguns monuments de Barcelona).

Rúbrica

Vam  acordar una rúbrica conjuntament pel que fa l’avaluació oral i l’avaluació del projecte. Era el primer cop que ho fèiem i ens va costar pactar tots els ítems.

Autoavaluació i coavaluació

L’apartat d’autoavaluació i coavaluació el vaig elaborar jo personalment i els hi vaig passar en acabar el projecte.

Una de les preguntes d’autoavaluació que els va agradar més era que sabien d’aquell tema feia un mes i que havien après en acabar el projecte. També havien de completar un glossari amb tot el vocabulari nou adquirit.

La coavaluació consistia en posar una nota de 1 a 5 a cada projecte exposat.  A més a més, calia anotar quins aspectes t’havien agradat més i quins recomanaries que el grup hauria de canviar. Aquesta activitat ens va sorprendre positivament.

Finalment hi ha una votació grupal, del projecte que ha agradat més, motivant-ne el perquè.

Avaluació individual

Pel que fa al dia a dia, vaig crear una graella de control d’aula només en quatre ítems: treballa poc, regular, bé i molt bé. També vaig crear un apartat d’observacions o incidències.

La rúbrica de l’expressió oral és sempre individual es valora riquesa de vocabulari, coherència, pronunciació, presentació,  resolució de dubtes, sintaxi, capacitat de respondre preguntes i d’interaccionar, si escau.

https://drive.google.com/drive/my-drive

Aprenentatge significatiu

Considero que l’aprenentatge és significatiu atès que l’alumnat va haver de posar en pràctica tots aquells coneixements adquirits en la seva recerca. Van haver d’explicar en anglès i alemany diversos llocs d’interès de Barcelona, davant un grup de polonesos . No es podia utilitzar una altra llengua i van demostrar en tot moment un gran domini. Almenys la majoria dels grups.

Van haver d’actuar i posar en pràctica el seu projecte en una situació real i van veure que els receptors tenien un nivell més baix d’anglès i es van anar adaptant.

Com es pot veure en un altre apartat d’aquest blog, l’alumnat polonès va opinar que l’acollida havia estat excel·lent i que havien rebut un tracte molt bo  així com lloaven les activitats proposades.

En aquesta foto podeu veure el dia de la trobada dels alumnes del centre i els polonesos

Museu d Història - copia

Classe 1

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *