2- HIPÒTESIS

Tot i que a la pluja d’idees inicial va sortir informació força interessant, vaig voler destacar que els alumnes havien creat HIPÒTESIS, una situació que dia a dia es produeix a l’aula però que estem acostumats a donar respostes immediates i que, per tant, l’alumnat no és autònom ni competent per saber com i on pot cercar informació per arribar a la resposta.
Vaig trobar interessant centrar-nos en les seves idees.

COM ES FA EL VI

  • Aixafen el raïm i després li afegeixen alcohol.

COM AIXAFEN EL RAÏM

  • Amb una màquina.
  • Amb els peus no ho sabem però després farà pudor.

PER QUÈ HI HA VI DE DIFERENTS COLORS

  • Vi negre o morat = Raïm morat
  • Vi clar = Raïm verd o groc / Raïm verd i morat (“vaig posar molt poc morat”)

PER QUÈ ELS NENS NO POEN BEURE VI

  • Si bevem vi ens podem “emborrachar”. Això significa que: dius tonteries, parles malament, camines malament, perds l’equilibri, vomites, veus borrós…

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *