1- PLANTEJAMENT DEL TEMA

El tema de la Verema ha estat una proposta que l’escola sempre ha plantejat a segon de primària. És un dels primers temes del curs, degut a que coincideix amb l’època que es realitza la recollida del raïm i en la que els alumnes faran una sortida per poder-ho viure en primera persona.

No obstant, degut a la incorporació en la xarxa de competències, és vol fer un gir i treballar el mateix tema amb una nova proposta. L’objectiu principal es mantindrà, però, es modificarà la manera en la que els alumnes arriben als aprenentatges.

Les activitats proposades intentaran que els nens i nenes donin la seva opinió, és per això, que el tema no queda tancat i, possiblement, ens plantegem altres objectius no previstos.

que sabem

La manera com es va plantejar va ser demanant informació als alumnes sobre què sabien del raïm. És cert que, passat el temps, l’haguès plantejat d’una altra manera com per exemple amb una notícia relacionada o a través d’una imatge. Tot i això, cal dir que les seves idees em servirien per iniciar un tema amb moltes hipòtesis.

També, el fet de tenir-ho plasmat en un gran mural, donava opció a modificar-ho sobre les idees que ells tenien a l’inici i que fos molt visual penjat a l’aula.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *