COMENCEM EL NOSTRE MURAL.

A partir del visionat del Power Point inicial els nens es comencen a plantejar moltes preguntes.

Aquestes les anem recollint en un mural .

En la conversa els nens fan aportacions i els companys les complementen o les discuteixen . És una conversa viva on van ampliant idees a partir d’aportacions dels iguals i la mestra té un rol de moderador i apuntador de la conversa.

Estan molt interessats en la mesura i en saber quan Gaudí va construir la Sagrada Família.

La mesura a l’aula és una realitat molt vivencial, tot ho mesurem , ens mesurem, ho apuntem en espais de l’aula ( a la paret, al terra, amb una corda que està penjada,….). Aquesta realitat crec que és la que fa als alumnes donar-li una significació important a l’alçada de la Sagrada Família.

A partir de la pluja d’idees veus que els alumnes ja tenen moltes idees prèvies sobre en què s’inspirava Gaudí per fer les seves creacions.Aquesta activitat ens serveix d’avaluació inicial.

20170130_153704

Ja tenim per on iniciar la investigació:

Si pensem que Gaudí va construir la Sagrada Família fa 90-100 anys com deuria ser Barcelona en aquella època?  Hem fet una bona aproximació?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *