Durant el projecte l’avaluació ens ha suposat tot un repte:
Hem aconseguit, si més no aquesta és la nostra impressió, fer un projecte globalitzat. Aquest era de fet un dels nostres principals objectius, iniciar-nos en el treball globalitzat.
A l’hora d’avaluar, però, ens hem trobat amb diversos dilemes:
- Per una banda, comencem a treballar de manera globalitzada fent que una mateixa activitat tingui elements propis de llengua, matemàtiques, medi social, medi natural, valors, etc. Com podem parcelar una realitat que és global?
Això ens duu a un embolic important a l’hora de registrar les evidències o els aspectes relatius a cada una de les matèries perquè totes formen part d’una mateixa activitat. Pensem doncs que hauríem de poder fer unes avaluacions molt més obertes i no tan emmarcades en unes matèries concretes i tancades.
Pel que fa als tipus d’avaluació que hem utilitzat, n’hem fet servir diversos:
- Avaluació individual.
- Avaluació entre companys.
- Avaluació a un company a través de rúbrica.
- Autoavaluació.
Amb tot, pensem un cop més que el volum d’evidències i el registre que hem realitzat, podria ser molt més ampli i concís però d’això ens n’hem adonat a posteriori, un cop analitzades les activitats realitzades.