Després de la pluja d’idees i de consultar amb les mestres de l’Escola Xaloc quins temes serien més adequats, tenint en compte les característiques dels alumnes a qui aniran destinades les activitats, els dos subgrups han decidit que treballaran amb un grup “Els Mites de l’amor romàntic” i amb un altre grup “Precaucions i anticonceptius”.
La comunicació amb les mestres de l’escola l’han fet els mateixos alumnes, a través d’email. Tota aquesta informació es va desant a la carpeta drive del projecte.
Els dos caps de grup han iniciat el document d’organització i planificació de les sessions on hi introdueixen les tasques diàries a fer i les tasques pendents, tot això es negocia amb el grup.

Graella d’organització del treball entre els alumnes del grup. Els membres del grup la poden consultar i saber quines tasques han fet i quines queden pendents.
Per tal d’avaluar el treball i l’actitud diària dels alumnes, cada sessió s’omple la següent graella. Es puntua de 0 a 3, segons el rendiment i el comportament que ha tingut cada alumne i s’hi introdueixen comentaris, si cal: