Avui hem encetat la pluja d’idees del projecte que tenim entre mans. Han sorgit moltes idees però també moooooolts dubtes!
A la sessió d’avui, de dues hores, hem dividit el grup de tretze alumnes de 4t (QA) en dos subgrups, un de sis i un altre de set. Un cop distribuïts, han fet una primera pluja d’idees i han triat qui seria el cap de grup. En el cas del grup 1 serà en Ton, el del grup 2 serà la Rosa.
Tenint en compte que els dos grups als qui aniran adreçades les activitats són alumnes amb necessitats educatives considerades especials, o diferents, a causa de discapacitats psíquiques, físiques o sensorials, se’ns plantegen molts dubtes sobre quins temes escollir o quin tipus d’activitats seran les més adequades. Els alumnes s’han mostrat inquiets amb aquest tema, doncs volen saber com actuar amb els “receptors” i adequar correctament les activitats.
Per començar a treballar, hem creat una carpeta drive per compartir-hi informació, imatges i aquells documents que anirem creant al llarg dels dies que farem el disseny de les dues sessions. A la carpeta general, hi hem introduït documents molt interessants sobre la temàtica que ens ocupa i algunes guies didàctiques adreçades a preparar activitats per a alumnes amb Necessitats Educatives Especials que ens ajudaran a adaptar millor les dinàmiques i també empatitzar amb els nois i noies de l’Escola Xaloc.

Drive on compartim tots aquells materials de suport i els nous documents creats pels grups de treball.
Ara, caldrà acotar la temàtica de les dues sessions. Seguim amb la pluja d’idees…