Avaluació inicial

En un principi, els alumnes inicien el projecte de diferents maneres. L’objectiu és compartir i fer-los conscients dels coneixements previs que tenen sobre els castells. Els alumnes d’educació infantil realitzen un dibuix d’un castell, el qual al final del projecte repetiran per comparar-ne l’evolució. També parlen sobre allò que saben en gran grup i la mestra va anotant el que diuen.

A primària, l’avaluació inicial es realitza a partir d’una rúbrica individual i d’un debat col·lectiu en el que van dient allò que ja saben sobre els castells. Al final compararem el  que sabíem amb el que hem après per veure si estàvem encertats en tot el que hem dit.

A continuació mostrem exemples concrets d’avaluació inicial:

Dibuix inicial d’un castell a P5

dibuixIM

Dibuix final del mateix alumne:

dibuxfm

Rúbrica d’autoavaluació inicial a cicle mitjà:

1.-QUÈ-TREBALLAREM-AUTOAV

Què sabem dels castells? (conversa col·lectiva)

2.-QUÈ-SABEM-DELS-CASTELLS

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *