PROJECTE DE LA PREHISTÒRIA

Benvingudes i benvinguts!

Durant unes setmanes treballarem la PREHISTÒRIA a través d’una WEBQUEST.

Heu d’anar seguint les pestanyes del web per tal de fer les tasques que se us encarreguin.prehistoria-portada-620x348

Abans de començar a treballar gaudint amb la Webquest, farem una petita lectura de cara a  introduir-nos en la Prehistòria.

Inicialment, farem una lectura per parelles: cada membre de la parella llegirà fins al següent punt. L’altre l’escoltarà i corregirà els possibles errors de lectura. I anireu llegint de punt en punt al vostre torn.

Una vegada finalitzada la lectura per parelles, la mestra us farà una lectura en veu alta del text. A continuació farem la tècnica de la “Parada de 3 minuts”, on cada grup-taula haurà de formular una pregunta sobre el text i que haurà de ser contestada pels membres d’un altre grup.

Lectura: ENS SITUEM EN LA HISTÒRIA PER A CONÈIXER LA PREHISTÒRIA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *