Arxiu de la categoria: General

EXPOSICÍO DE L’INTERIOR DE LA TERRA

De 11-12-20 Exposició Terra Durant tota la setmana hem estat preparant l’exposició de l’interior de la Terra. Hem posat uns cartells amb informació de les capes de la Terra i de les paques tectòniques. També hem posat les maquetes que … Continua llegint

Publicat dins de General, Medi | 2 comentaris

EL NOSTRE POBLE

Amb la informació que teníem hem fet dos murals, un de les places i els carrers del nostre poble i un altre dels edificis i equipaments. L’hem penjat al passadís, esperem que us agradi.

Publicat dins de General, Medi | Deixa un comentari

L’AMIC INVISIBLE

Aquest matí han vingut els anostres amics invisibles. Eren els nens i les nenes de P3 A. Ens han regalat un punt de llibre d’un volcà. Ens ha agradat molt. Després hem anar a portar el nostre regal a P5, … Continua llegint

Publicat dins de Festes, General | 1 comentari

ANIVERSARI DE DESEMBRE

De 11-12-07 Aniversaris desembre Aquest mes ha sigut l’aniversari d’en Jan B. Per molts anys!!!!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MOMENTS TRANQUILS

Cada dia quan tornem del pati fem un moment tranquil. Són uns exercicis que ens ajuden a tenir més calma, a trobar-nos bé i a preparar-nos per a treballar.

Publicat dins de General, Tutoria | 3 comentaris

INVESTIGUEM

Tot aquest trimestre hem estat estudiant el nostre poble. Ja fa uns quans dies l’Imma ens va donar a cadascú una foto d’un lloc de Ribes que havíem d’investigar. Havíem de descobrir com es deia, en quin carrer estava, quines … Continua llegint

Publicat dins de General, Medi | 1 comentari

JA TENIM PREPARAT EL REGAL DE L’AMIC INVISIBLE

Ahir vam acabar el regal de l’amic invisible. Hi portavem treballant uns quants dies. Ara ja els tenim embolicats. Esperem que els agradi molt.

Publicat dins de Festes, General | 2 comentaris

MAQUETES DE LA TERRA

Avui hem portat les maquetes de la Terra que hem estat fent a casa amb l’ajuda de la família. Totes han quedat molt xules. Les hem fet amb fang, plastilina, filferro, paper maxé, amb una pilota d’escuma, porexpan, una taronja … Continua llegint

Publicat dins de General, Projecte | 5 comentaris

HA VINGUT LA NATZARET!!!!!

De 11-12-07 Natzaret El dimecres al matí vam tenir una sorpresa. Ens va venir a veure la nostra mestra del curs passat, la Natzaret. Ens va explicar que està a una escola als Monjos i que també fa segon.

Publicat dins de General | 3 comentaris

ENS HA VISITAT LA CLASSE DELS GOSSETS I LES GOSSETES

De 11-12-07 p3 Els nens i les nenes de P3 ens han vingut a visitar. Estan aprenent com és l’escola. Ens han preguntat quina classe erem i els hem ensenyat una foto d’un volcà.

Publicat dins de General | Deixa un comentari