http://www.xtec.cat/dnee/jornada/taller0405_1_mat.htm
http://www.xtec.cat/dnee/jornada/index.htm
http://www.prisma.cat/campus/mod/url/view.php?id=86702
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/escola_inclusiva/dtap/modul_6/practica_2
http://www.xtec.cat/dnee/jornada/taller0405_1_mat.htm
http://www.xtec.cat/dnee/jornada/index.htm
http://www.prisma.cat/campus/mod/url/view.php?id=86702
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/escola_inclusiva/dtap/modul_6/practica_2
Estratègies per a la inclusió de l’alumnat amb dificultats de regulació del comportament (educació infantil i primària)
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/escola_inclusiva/dtcp/modul_3/index
ATENEU (WEB SENCERA)
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/curriculum/inf_pri/cape/index
C INICIAL:
http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cursos/curriculum/inf_pri/cape/prg/ci
araESCRIC:
http://xtec.gencat.cat/ca/projectes/escriptura/ara-escric/conferencies/
EL REPTE D’ENSENYAR A ESCRIURE: Estrategies 4