1 ESO

 POLIGONS REGULARS A PARTIR DEL RADI

fe40aaa2d42c75306915d090997e9a72

 

 

 

 

 

 

 

 

Aquí us deixo el link per accedir a la construcció del poligons regulars.

http://concurso.cnice.mec.es/cnice2005/11_ejercicios_de_dibujo_tecnico/curso/polig_radio.html

LA TEXTURA

En aquest video podem veure una aplicació de les textures als videoclip

 

 

 

AVATAR

Avui crearem el nostre avatar per a identificar el nostre portafoli digital.

28-face-your-manga--generateur-d-avatar-large.png (180×180)

 

320 (320×240)

http://www.faceyourmanga.com/

http://southpark.cc.com/avatar

IMATGE I PERCEPCIÓ

La primera U.D que treballarem aquest curs serà la imatge i la seva percepció.
[slideshare id=5618760&doc=tema1paraqueimagenes-101030155458-phpapp02]

La imatge és una representació de la realitat.

La imatge és una representació visual d’ un objecte en qualsevol tipus de suport.

La relació entre imatge i realitat pot anar des de una imitació o còpia de la realitat, fins una representació sense cap relació objetiva amb la realitat representada.

 

1268b804e1dedb31d4e975a42190e111.jpg

 

 

 

 

 

 

La Percepció visual és la facultat de reconèixer i discriminar els estímuls visuals, interpretant-los i associant-los amb experiències anteriors. La percepció visual no és només la facultat de veure de manera correcta. La interpretació dels estímuls visuals es produeix al cervell, no als ulls. La impressió sensorial es produeix a la retina, però el reconeixement de la forma es produeix al cervell.

La percepció és selectiva, només prestem atenció a una part de tot el que capta la nostra vista. Els estímuls visuals que arriben als nostres ulls són enormes i canvien constantment. Així doncs, percebem amb més claredat aquelles coses que constitueixen el nostre centre d’interès.

Alguns d’aquests estímuls seleccionats, ja siguin auditius, tàctils o visuals, formen la figura en el nostre camp perceptual, però la majoria d’ells formen un fons de confusa percepció.

La figura és la part del camp de percepció que constitueix el centre de la nostra atenció. Quan desviem el nostre centre d’interès, una altra forma es converteix en figura i la figura seleccionada anteriorment es converteix en fons.

Percebem els objectes, no com elements aïllats, sinó en relació a un fons.

figura y fondo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El primer exercici que farem serà la creació del vostre nom amb el concepte de fons i figura.

Us deixo alguns exemples

ca1b17a938a0297ed027780fd0fbc96b

OP_ART

eb11cd1ad9b9e4d5b07729cefb626565

felix-mars1

OpArt

Ojo escher

El primer graó dintre de la nostra percepció visual és l’ull. Un òrgan molt especialitzat que tenim els humans i altres animals.

En aquesta animació podem veure com funciona l’ull i les seves parts.

http://contenidos.educarex.es/mci/2002/24/actividades/2_1.html

A continuació podem observar com es produeix la percepció.

http://contenidos.educarex.es/mci/2002/24/actividades/1_2.html<

http://contenidos.educarex.es/mci/2002/24/menu_principal.html

IMATGE DIGITAL

Hortensia (3)