VISITA MARTA CONTRERAS

El dia 12 de novembre va venir la Marta Contreras a explicar-nos el seu article “ El naixement del riu Onyar” (2008).

Ens va resoldre els dubtes que teníem sobre els nostres rius. Ara podem continuar amb el nostre projecte.

Hombre de Vitrubio

Hoy 23-11-2018 hemos hecho una actividad con los de 1r curso, hablando en castellano.

Todos los grupos tenían 4 niños/as y teníamos que explicar los principales conceptos de Vitrubio que son: la envergadura es lo mismo que la altura y la altura más o menos equivale 6 de nuestros pies.

Co-com

Què és el Co-com?

Un Co-com és un text amb preguntes, en el nostre cas podia ser de 1 a 3 pagines. Es fa en parelles, nosaltres ho hem fet amb: preguntes literals, preguntes d’opinió, frases fetes (si n’hi han), paraules difícils (preguntar si les saben) i sinònims quan acabàvem amb un text ho fèiem amb l’altre.

Aquí podeu veure algunes fotos nostres fent l’activitat.

JORNADES MATEMÀTIQUES

La setmana passada vam fer les jornades matemàtiques. Vam mesurar una plaça sense eines, vam pensar quina forma tenia i llavors vam fer uns vídeos explicant com l’havíem mesurat.

Clicant aquest enllaç els podeu veure.

Our pen-pals

This school year we have pen-pals from Guilleries school in Sant Hilari Sacalm.

Our 6 grader friends sent us letters telling us about their likes and dislikes, family, hobbies and their physical description. We also received a photo of each student and we played the game” Guess WHO is WHO”.

It was really fun!!

THEATER IN ENGLISH

El passat 29 d’octubre els alumnes de tercer, quart, cinquè i sisè vam anar a veure l’obra de teatre Tarzan, inspirada en l’obra Tarzan of the Apes , una novel.la de l’escriptor americà Edgar Rice Burroughs.

Va ser molt divertit i vam riure molt. Alguns alumnes fins i tot van pujar a l’escenari. A l’enllaç següent podreu veure les fotos.

CORS PER LA REUNIÓ DE PARES

Per preparar la reunió de pares vam mirar un vídeo i tot seguit vam fer una activitat amb un cor de paper.

El vam retallar i vam escriure una frase sobre què ens havia fet pensar el vídeo, els nostres pares també van fer la mateixa activitat.

Tot seguit van llegir les nostres frases i ajuntar el cor corresponent.

Aquí podreu veure les fotos.

Excursió a Salitja

El dimarts 16 d’octubre vam anar a les fonts de Salitja. Vam anar-hi caminant des de Vilobí.

Quan vam arribar a l’ermita van venir en Pau, la Montse i en Genís, que són de la fundació Emys i se’n cuiden de la natura i els animals en perill de extinció.

Ells ens van fer una ruta a les Fonts i ens van explicar coses sobre la vegetació, el molí, l’estany…

En aquest enllaç podreu veure les fotos.

Publicat dins de 5è A, 5è B, , INFORMACIONS | Deixa un comentari

Vídeo dinàmica de la reunió de pares

Aquest vídeo ens vol fer pensar que si enfrontem les coses positivament et surt millor que si ho fem negativament.

Publicat dins de | Deixa un comentari

Bon inici de curs 2018-2019!

Benvinguts al bloc de cicle superior d’aquest curs 2018-2019! Un curs de cine en el que tots serem protagonistes!

Aquest bloc esperem que sigui un punt de trobada a més d’un lloc de consulta de les activitats que anem fent al llarg del curs.

Tots els alumnes de 5è i 6è estarem encantats de compartir els nostres aprenentatges.

Fins ben aviat!