ROLE PLAY in ENGLISH 5th Graders’ SEP

Hello, we are a group of 5th graders  that attent the ENGLISH SEP   on Wednesdays from 12.30 to 13.00. We have fun while learning English.

Click on the following link to watch our video and enjoy it! here

Publicat dins de 5è A, 5è B, 6è A, 6è B | Deixa un comentari

MARXA SOLIDÀRIA – Divendres 15 de desembre

Anunci de la Marxa Solidària per la Marató que han organitzat els nens i nenes de cinquè de l’escola dins el seu projecte de la respiració.

Publicat dins de 6è A | Deixa un comentari

THEATER SKETCH IN ENGLISH – English SEP

Hello, we are some 6th grade students that attent the ENGLISH SEP   every Monday from 12.30 to 13.00. This term we have performed a theater sketch.

A sketch is a slight theatrical piece with a single scene; especially a comic variety act.

Click on the following link to watch our video and enjoy it!

ENGLISH SEP 6th Graders’ video…

HALLOWEEN

2017

L’última setmana d’octubre, els alumnes de Cicle superior vam treballar  la festa de Halloween  a les classes d’anglès . Els de cinquè fins hi tot ens vam disfressar dins l’aula i vam gaudir d’aquesta festa típica dels països de parla anglesa.

Cinquè A

Cinquè B

Publicat dins de 5è A, 5è B, INFORMACIONS | Deixa un comentari

Calella de Palafrugell

El dilluns 9 d’Octubre tot cicle superior vam anar a Calella de Palafrugell per aprendre més  sobre un escriptor famós i proper: Josep Pla. Ens vam basar amb aquest escriptor per inspirar-nos sobre el mar per i agafar idees per fer el conte dels jocs florals.

IMG_20100105_044003

1. Mirador dels Burricaires
  2. Port bo
  3. Sa terrassa de can Genis
  4. El Canedell
  5. Els tres pins
  6. La torre
  7. La Marineda
Publicat dins de 5è A, 5è B, 6è A, 6è B, INFORMACIONS | 1 comentari

VISITA A L’AGROBOTIGA DE VILOBÍ

El passat dimecres 11 d’octubre, els alumnes de Cicle Superior vam anar a visitar l’agrobotiga de Vilobí d’Onyar per aprofundir els nostres coneixements sobre el pomer i la poma, dins del nostre projecte.

Allà, ens va atendre en Francesc que és un agricultor molt experimentat en el món dels pomers. Des de l’escola li haviem demanat que ens parlés de la reproducció i el cicle de vida de la poma.

Ens va sorprendre molt que els agricultors de Vilobí conreessin els seus pomers a través de la reproducció asexuada; que vol dir que els planten mitjançant esqueixos.

També ens va ensenyar moltes varietats de pomes diferents i ens en va deixar provar, que bones!

Li voldríem agrair la seva amabilitat i el seu interès ja que ens va fer passar un matí molt productiu i divertit!

Àlbum de fotos i vídeo de la sortida a l’Agrobotiga

IMG_20171011_104228

Inici de curs 2017-2018

Benvinguts de nou al bloc de cicle superior!

Comença el curs 2017-2018 amb noves il·lusions per aprendre vivint experiències i investigant.

A través d’aquest bloc, que esperem que sigui un punt de trobada i de reflexió, compartirem els nostres aprenentatges i vivències amb tots vosaltres.

Bon curs!

cropped-IMG-20170928-WA0001.jpg