PROJECTE: “EL MAR” – GRUPS D’EXPERTS

Ens organitzem en grups d’experts per a iniciar el producte final del projecte, organitzat en les següents tasques.

• Realització d’un reportatge sobre la reducció del plàstic al poble, a casa i a l’escola.
  • Composició d’un rap sobre el reciclatge.
  • Elaboració d’una normativa per a la reducció de plàstic a l’escola.
  • Disseny de bosses reutilitzables.
  • Creació d’un concurs per reduir el consum de plàstics a les aules.
  • Elaboració de cartells per distribuir pel municipi, sobre la reducció de plàstic.

Fi del 2n Trimestre: Jornada de portes obertes

Com en cada curs escolar, en l’últim dia del 2n trimestre s’ha celebrat una jornada de portes obertes. Hi ha hagut un festival en relació al Mar (projecte treballat) i a l’acabar els familiars han pogut passejar per l’escola i passar una bona estona. Ens ho hem passat molt bé!

Ara, vacances de Setmana Santaaaa que ja toquen! Olee!!

Fi del 2n Trimestre: Jornada de portes obertes

Com en cada curs escolar, en l’últim dia del 2n trimestre s’ha celebrat una jornada de portes obertes. Hi ha hagut un festival en relació al Mar (projecte treballat) i a l’acabar els familiars han pogut passejar per l’escola i passar una bona estona. A la tarda, nosaltres hem fet un pica pica per acomiadar el trimestre.  Ens ho hem passat molt bé! Ara, vacances de Setmana Santaaaa que ja toquen! Olee!!

Projecte “EL MAR” – VISITA AL CRAM

El divendres 2 de març vam visitar el CRAM (Fundació per a la conservació i recuperació d’animals marins) de El Prat de Llobregat. El nostre objectiu era descobrir com afecta a les tortugues marines la contaminació del mar.

Vam realitzar un taller per conèixer les principals característiques de les tortugues marines i vam visitar a les tortugues en procés de recuperació que hi havia en aquell moment en el centre.

Excursió al CRAM

El divendres 2 de març vam anar d’excursió al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) de El Prat de Llobregat. Allà ens van explicar moltíssimes coses sobre les tortugues marines, que són uns dels animals més afectats per la contaminació del mar. Vam conèixer les tortugues marines que viuen al CRAM: la Massa Gran, la 4×4, la Damm i la Casimiro. Aquestes no seran mai alliberades perquè tenen problemes de salut i no es valdrien per elles mateixes. Són molt grans i molt boniques.

Després vam fer un taller sobre les tortugues marines per conèixer quines són les espècies més típiques del Mediterrani (Babaua, Verda i Llaüt) i les seves principals característiques. Ara podem dir que som uns experts en tortugues!!

Ens ho vam passar molt bé aprenent sobre els animals marins. I per fer més entretingut el camí d’anada i tornada, vam mirar pel.lícules a dins de l’autobús. Una era del mar…Buscando a Nemo! jajaja

BON PROFIT!!

Tertúlia a la Biblioteca

El mateix dimecres 21 de febrer, a la tarda, tornem a visitar la Biblioteca Can Roscada. Aquesta vegada, però, per a ser partíceps d’una tertúlia sobre un llibre de lectura que hem llegit: “El país de les bombes, el país dels prats” de Brane Mozetic, escriptor eslovè. És un llibre que ens ha agradat molt i en una tertúlia el que fem és donar les nostres opinions i contrastar-les amb les dels altres. Ha estat interessant.