PROJECTE “TEMPS DE POMA”

Durant la primera setmana del segon trimestre hem finalitzat el projecte “Temps de Poma”.

A través de la investigació i l’ experimentació hem après moltes coses sobre les plantes i en especial sobre les pomes i les pomeres.

També hem trobat reposta a la nostra pregunta d’investigació: per què les pomes tenen llavors i per què serveixen?.

En grup cooperatiu hem plantat diferents llavors i aquí teniu el resultat.

Pipa Pica Nadalenc

Ja som a la tarda de l’últim dia d’aquest primer trimestre!! Per fiii!!

Per celebrar-ho tots hem portat alguna coseta per menjar o beure.

Hem menjat i begut molt i ens ho hem passat molt bé.

Ara vindran unes petites vacances per disfrutar, descansar i agafar força.

US DESITGEM UN BON NADAL I BONA ENTRADA D’ANY NOU!!!

Qui és el meu amic invisible?

Nervis passats i ja hem tornat cap a l’escola per jugar a l’Amic Invisible.

Aquest joc consisteix en elaborar de manera artesanal un regal ben bonic per un company o companya de la classe prèviament escollit en un sorteig.

En aquest regal s’hi ha d’afegir una pista per tal que cadascú pugui endevinar qui és el seu amic invisibe.

Hi ha hagut regals de tots tipus, i tots ells molt creatius. Ens han fet molta il.lusió.

Hi ha una bona colla d’artistes a 3rA!!

Cantada de Nadales

El divendres 22 desembre a les 10h del matí tots els alumnes de la nostra escola hem cantat unes cançons molt boniques en 4 llengües diferents a la Plaça Vella del poble.

Les hem estat assajant durant molt de temps, però tot i així a alguns els nervis ens juguen males passades…

Teníem un gran públic observant-nos, escoltant-nos i fent-nos fotos. La veritat és que fèiem goig amb els nostres barrets de Pare Noel i els nostres tamborins fets artesanalment.

Esperem que hagi agradat el nostre espectacle!!

Visita dels Patges Reials

El dimecres 20 de desembre ens van visitar els Patges Reials.

Els vam rebre al pavelló amb gran entusiasme i, posteriorment, els vam esperar a la nostra aula per donar-los les nostres cartes plenes de bons desitjos per l’any nou.

Esperem que es compleixin ben aviat!!

Projecte: “TEMPS DE POMA”

Durant les darreres setmanes del primer trimestre hem desenvolupat el projecte de “Temps de poma” on, ha través de l’experimentació i la investigació, hem après molt sobre les pomes, les pomeres i les plantes en general: les seves característiques, com s’alimenten, com respiren, el seu cicle vital… També hem descobert i comprès conceptes com la fotosíntesi, l’oxidació, la putrefacció.. i hem trobat respostes a preguntes com ara, perquè les plantes són tant importants per a la resta del éssers vius?

Aquest projecte encara no l’hem tancat. Després de festes valorarem i reflexionarem sobre tot el que hem après fins ara i acabarem de resoldre dubtes.

Celebrem el Nadal a l’escola!

Com cada any, els patges reials ens han vingut a fer una visita a l’escola. A 4t hem tingut l’honor de tenir el patge del Rei Negre amb els seus ajudants!

Volem felicitar als alumnes per ser tan creatius, han fet uns regals de l’amic invisible molt bonics!!

Us desitgem que passeu unes Bones Festes!

Ens retrobem aviat!

Núria i Marta

Un cop més hem col·laborat amb l’hospital Sant Joan de Déu.

Com ja és habitual els alumnes de Cicle Mitjà col·laboren amb l’hospital Sant Joan de Déu fent manualitats per vendre i així  recaptar diners per la lluita contra el càncer infantil.

El projecte que porta a terme tot això es diu ” Una navidad de ilusión”.

Aquest any els alumnes de 3r de Cicle Mitjà van confegir aquestes estrelles per penjar a l’arbre.

Gràcies a la col·laboració de molta gent aquest any s’ha pogut recaptar una quantitat considerable de diners!

Qui és el meu amic invisible?

El dia 22 de desembre els alumnes de 3r B  van fer el joc de l’amic invisible. Aquest joc consisteix en elaborar una manualitat per un company o companya de classe que prèviament s’ha triat per sorteig.

A la manualitat també s’havia d’escriure una pista per poder endevinar qui era l’autor de la manualitat.

Va ser molt divertit!