SORTIDA A LES POMERES DE VILOBÍ D’ONYAR.

Durant el mes d’octubre hem fet una sortida a un camp de pomeres proper a l’escola.

Això ens ha servit com a inspiració i per posar en marxa el proper projecte relacionat amb el nostre entorn i que té a veure amb la poma.

En Francesc ens va explicar moltes coses interessants sobre aquesta fruita i desprès la vam tastar.

A partir d’aquí podrem aprendre moltes mes coses…..

pomeres (2)        pomeres

COM HEM AJUDAT A ORGANITZAR EL CONCURS DE SANT GALDERIC.

Els alumnes de tercer han fet una tasca molt important  a l’hora d’organitzar el concurs de dibuix de Sant Galderic.

La seva tasca ha estat assabentar-se de quants alumnes havien entre la llar d’infants i l’escola per poder repartir les làmines de dibuix.

Altra de les tasques que han fet ha estat dissenyar els cartells fent un treball cooperatiu per promocionar aquest concurs i repartir-los per Vilobí i els  pobles que formen part d’aquest municipi: Salitja i Sant Dalmai.

cartell 1 cartell 2 cartell 3 cartell 4 cartell 5 cartell 6

Projecte: Com organitzarem el concurs de Sant Galderic?

A 4t, ens hem ocupat d’organitzar i dissenyar l’exposició de dibuix al pavelló de Vilobí. Per grups cooperatius, vam prendre mesures de la paret de l’exposició i vam fer uns croquis per elaborar-ne propostes de disseny. A partir d’unes votacions individuals va sortir la proposta guanyadora. I ara toca portar-la a terme tots junts!

Sortida a les pomeres de Vilobí d’Onyar!

Dimarts 10 d’octubre vam fer una sortida a un camp de pomeres a prop de l’escola com a motor d’inspiració d’un nou projecte relacionat amb el nostre entorn. Com es pot observar, les pomeres són arbres típics del nostre paisatge, donen feina a molta gent del nostre municipi i, a més, ens donen una fruita ben saludable i de proximitat: la poma!
En Francesc, un pagès que es dedica al negoci de les pomes, ens va explicar un munt de coses interessants sobre aquest fruit tan saborós i nostre!
A partir d’ara, haurem de començar a estirar del fil per aprendre’n encara més…