14 de maig

Som a l’aeroport esperant que arribi l’avió de Barcelona per poder tornar nosaltres.

PLOU, com gairebé cada dia.

Ahir com ja us vàrem  explicar vam fer una festa d’acomiadament / discoteca/jocs que va durar fins a dos quarts de 12. RIURE, RIURE I MÉS RIURE

Ens ho vam passar genial, però avui ens ha costat llevar-nos. Diu el Jan que quan s’ha despertat al no sentir res ha pensat- Ai que se n’han anat!

Aquests mati tocava fer maletes  i mirar per tot arreu per no deixar-nos res.

Quan hem arribat a l’aeroport una altra vegada ens ha agafat la falera compradora. Alguns nens, com la Laia i la Sheila s’han quedat sense cap caler.

Ens ho hem passat molt bé hi ha estat una experiència inolbidable.

Hem fet molts amics i amigues.

Ara ja sabem més coses de les que sabiem.

Algu s’ha agobiat perque ens volien ensenyar Galicia en una setmana, ui no, en cinc dies.

Algú retira això de quedar-se un mes.

Hem fet moltes fotos i videos que us farem arribar per uns mitjans més tradicionals, o sigui que ja els portarem a casa amb un DVD.

ültima crònica des de les terres gallegues.

Escrit per Sheila, Laia, Jan ,Óscar, Hugo, Bernat i Carme.

Aquí hi haura més coses penjades durant aquest cap de setmana

13 de Maig

Avui ha estat un dia bonic i molt llarg.

Per començar avui al final hem pogut veure el sol. Hem anat a llocs que feia molt vent perquè eren llocs molt alts i de cara a l’oceà Atlàntic.

Ens han vingut a buscar a les 9 per marxar tots junts cap a Portugal. Hem creuat un riu que es deia Lerez, poc després hem parat a una àrea de servei de l’autopista on ens hem trobat amb els nens petits del Cra de Teo amb els seus pares.

Hem arribat a un poble que es diu Tui i hem creuat el riu Miño per entrar a Portugal.

El riu Miño és el riu més important de Galicia encara que diuen”El Miño tiene la fama y el Sil el agua” El Sil és un afluent del Miño.

Quan hem entrat a Portugal hem anat a un poble fortificat, però ens hem fixat més amb les botigues que amb la fortalesa. Alguns ens hem fet un tip de comprar i de gastar euros, que a Portugal també serveixen .

Després hem anat a veure un mirador , hem parat a un Castro que es un poblat Celta. Mes amunt hi havia un mirador on feia molt vent però es veia molt bé el riu Miño quan desemboca a l’oceà Atlàntic.

Hem menjat entrepans a un picnic, una altra vegada hem menjat una mica massa.

Hem estat jugant una estona, hem anat a veure una mena de Far que es diu “La Virgen de la Roca” que es el primer que veuen els navegants quan arriben a Galicia.

També hem anat a Baiona i hem vist una rèplica de la Pinta que es un dels vaixells que va servir per anar a Amèrica amb el Colon. La rèplica de la Santa Maria està a Barcelona.

I ara us deixem perquè volem anar a fer una festa amb ball inclòs, perquè es la última nit.

La crònica de demà la farem a l’aeroport abans d’agafar l’avio.

I demà ja ens torneu a tenir aquí.

Andrea, Marc, Jan, Sheila i Carme

Quan pengin les fotos les podreu veure aquí

12 de maig

zb

Hola a tots els pares i mares.  Gràcies a tots els que heu fet comentaris.

Avui hem vist el Botafumeiro “en acción” pesavem que ens cauria a sobre perquè donava molta impressió. Es gran, alt, fa bona olor, vola molt, es pesant però al mateix temps lleuger. És alucinant. Us ho recomanem.

Desprès hem anat al museu de 3d i ens han explicat que alguna vegada el Botafuiro ha caigut. Sort que ens ho han dit després. El museu ha sigut molt xulo, fins hi tot hem pujat a una muntanya russa virtual.

Quan hem surtit del museu hem anat a comprar, semblavem uns ximplets de botiga en botiga. Ara entro, ara surto…algú comparava preus ,algú es pensava que li han venut massa car…I quan hem acabat de comprar plovia a bots i barrals. Hem marxat corrent cap a l’hotel i alguns hem arribat mes sec que altres.

Al matí hem agafat l’autocar i hem anat a visitar les escoles del CRA de Teo. Rarís, Bamonde i Casalonga. Entre escola i escola hem visitat una granja de vaques super impressionant però feia una pudor que no vegis.

Les mares i pares dels nens d’aquelles escoles ens han fet un dinar expectacular, hi havia de tot. Hem menjat tan que ens feia mal la panxa, és que aquests gallegs son molt amables però també molt exagerats amb el menjar i amb tot el que ens preparen.

ESTEM REBENTADISSIMS.

Anem a dormir que demà ens espera un llarg viatge a Portugal, ja només ens falta aixó.

Escrit per Sheila, Tiyoveh, Bernat, Jan, Àlex, Andrea, Hugo, Laia, Òscar i Carme.

11 de maig

Praza do Obradoiro

Hola a tothom.

Hem vist els vostres comentaris, ens han agradat molt. Moltes gràcies.

Estem superbé i molt contens, alguns no tornarien en un mes.

Hem fet el congrés en una sala del museu pedagògic de Galicia i deprés l’hen visitat. Hi havia uns nens molt petits que els hi ha costat escoltar i s’han cansat.

En el museu hi havia classes de fa molts anys, juguines antigues i altres coses. El senyor que ens ho ha explicat era super amable i a més ens ha regalat dos baldufes.

A la tarda hem fet unes excursions molt especials i cansades. Dos hores caminant per veure uns molins de gra, serradora, forn…Les comportes com s’obrien i tancaven i moltes més coses.

Finalment hem anat a un pont penjant, es movia molt. L’hem creuat i un costat de riu era Pontevedra i l’altra la Corunya. Quan miraven a baix alguns nens els hi feia por.

En aquesta pàgina podeu veure més fotos

Sobretot comenteu. Fins demà

cade

Escrit per Sheila, Arnau, Tiyoveh, Paula, Laia, Jan , Carme i Òscar. Que son els que s’ha ofert de voluntaris en lloc de anar a jugar.

10 de maig del 2010

Clase 5

(Avui hem arribat a Galicia a les 2:49)

Quan  hem arribat a l’aeroport  ens hem trobat, tots junts  i al cap d’una mica facturat les maletes.

Després d’una estona hem embarcat a l’avió, i quan hem arribat Galicia ens hem trobat amb la pluja. Durant el día anava xafecs.

Ha vingut el Abuelo Oso (Manuel) a rebre’ns  i ens ha portat el menjar: Un super bocata de formatge i xoriç, una ampolla d’aigua i una poma.

Despres hem anat a buscar els nens ide Santander  i junts hem anat a l’hotel, hem deixat  les maletes i ens hem anat  a donar una volta per Santiago.

Hem visitat la Catedral de Santiago i hem vist iel Botafumeiro.

La María de Galicia comprat ens ha xurros a la fira . Hem anat a un parc  jugar i despres a sopar.

(I ara estem reventats)

feu comentaris!

Clase aero1 Estilo

Clase 3

Ei, mireu aquest enllaç,hi trobareu més fotos

El que farem cada dia

LUNES 10

MARTES 11

MIÉRCOLES 12

JUEVES 13

VIERNES 14

MAÑANA

VITAMINAS A PRIMERA HORA DE LA MAÑANA!!

CONGRESO!!

–
Ruta dos muiños
– Funcionamiento de molino

-coceremos en el horno del molino??? .

Merienda de empanada en la carballeira.

Santiago de Compostela

Museo do Povo Galego

Concierto a las 21:00 h en la “Praza do  TOURAL”

(supongo que a esa hora habrá que irse a cenar, pero más que nada, como pasamos por allí de camino a la casa de ejercicios, pues lo veremos de pasada)

S.E.M. BING BAND

“Entrada Libre”

NOCHE

Cena en el hostal

Galícia

Diluns 10 de maig marxem a Galicia. Quina emoció!

Aquest es el nostre blog  on penjarem escrits, fotos, vídeos  i vosaltres podreu fer els vostres comentaris.