EN ROGER ENS ENSENYA EL SEU CONTRABAIX

AQUEST ÚLTIM TRIMESTRE VAM ESTAR TREBALLANT L’AUDICIÓ DE L’ELEFANT DEL “CARNAVAL DELS ANIMALS” I HEM TINGUT LA SORT DE VEURE’N UN DE VERITAT I DE MOLT APROP. EN ROGER DE 6è ENS HA PORTAT EL SEU I ENS HA TOCAT UN PARELL DE CANÇONS. ENS HA AGRADAT MOLTÍSSIM!

GRÀCIES ROGER!

Publicat dins de P4 | Deixa un comentari

ELS PARES I MARES DE P4 ENS VISITEN I ENS EXPLIQUEN….

DURANT EL CURS, ALGUNS PARES I MARES DE P4 HAN VINGUT A LA CLASSE DELS PALLASSOS A EXPLICAR-NOS EL SEU OFICI, LA SEVA PROFESSIÓ O LA SEVA AFICIÓ.
L’ANGIE, MARE DE LA TERESA, ENS VA VENIR A FER UN TALLER D’SCRAP. VAM ELABORAR UN MARC DE FOTOS QUE VA QUEDAR PRECIÓS!!!
L’ALBERT, EL PARE D’EN BLAI, VA ENSENYAR-NOS A FER UN PASTÍS DE IOGURT! MMMM… ENS VAM LLEPAR ELS DITS! I ENS VA EXPLICAR UN CONTE DE SANT JORDI DIFERENT.
EN GERARD, EL PARE DE LA MARINA, VA VENIR A EXPLICAR-NOS ELS SEU OFICI DE CUINER. TOTS BEN GUARNITS, VAM ELABORAR I DECORAR UNES GALETES BONÍSSIMES!!!!
LA GEMMA, LA MARE D’EN JAN, ENS VA EXPLICAR LA SEVA PROFESSIÓ DE METGESSA. ENS VAM ESCOLTAR, MIRAR LA PRESSIÓ… I VAM VEURE QUE TOTS ESTEM MOLT I MOLT BÉ!!!
MOLTES GRÀCIES!!!

Publicat dins de P4 | Deixa un comentari

CONTES A P5

DURANT EL CURS, ALGUNES MARES DE NENS I NENES DE P5 ENS HAN VINGUT A EXPLICAR CONTES. ENS HAN AGRADAT MOLT!
MOLTES GRÀCIES!!!
FOTOS CONTES

Publicat dins de P5 | Deixa un comentari

SORTIDA MARINELAND

EL PASSAT DILLUNS DIA 4 DE JUNY TOTS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM ANAR A MARINELAND A VEURE ELS ESPECTACLES DE DOFINS, AUS EXÒTIQUES I LLEONS MARINS.
ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ…

FOTOS 1

FOTOS 2

FOTOS 3

CONTES A P3

DURANT EL CURS, ALGUNES MARES DE NENS I NENES DE P3 ENS HAN VINGUT A EXPLICAR CONTES. ENS HAN AGRADAT MOLT!

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari

TALLERS

AQUEST CURS 17-18, TOTS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL, HEM INICIAT TALLERS INTERCICLE. TOTS ELS NENS I NENES HAN POGUT GAUDIR DELS SEGÜENTS TALLERS: TAULA DE LLUM, EXPERIMENTACIÓ, ESCULTURES I VOLUM, CREACIONS, EXPRESSIÓ CORPORAL….

A CONTINUACIÓ EN PODEM VEURE ALGUNES FOTOS.

TAULA DE LLUM

EXPERIMENTACIÓ

ESCULTURES I VOLUM

EXPRESSIÓ CORPORAL

SENSIBILITZACIÓ MUSICAL

CREACIONS

GRAFISME CREATIU P5

Durant aquest curs, els nens i nenes de P5 hem treballat el grafisme d’una manera una mica diferent: hem fet grafisme creatiu!

FEM UNA MONA

EL PASSAT DIVENDRES 23 DE MARÇ TOTS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM FER DE PASTISSERS I PASTISSERES TOT CREANT UNA MONA DE PASQUA D’ALLÒ MÉS DOLÇA.

MONA P3

MONA P4

MONA P5

A LA TARDA LA VELLA QUARESMA ENS VA AMAGAR OUS DE XOCOLATA PER TOT EL PATI I ENTRE TOTS ELS VAM BUSCAR. MMMM… QUE BONS!

OUS XOCOLATA

SORTIDA AL MAS CASABLANCA

EL DIJOUS 22 DE MARÇ, ELS NENS I NENES DE P4 I P5 VAM ANAR AL MAS CASABLANCA DE TARADELL. ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ CONEIXENT ELS ANIMALS, AMB AJUDA D’EN FERMÍ I LA VALENTINA. VAM PODER APRENDRE MOLTES COSES DE LES VAQUES, ELS PORCS, ELS ÀNECS, ELS CAVALLS, ELS CONILLS, ELS XAIS, ETC. ENS VAM CONVERTIR EN PAGESOS PER UN DIA!!!

HO PODEU COMPROVAR AQUÍ I AQUÍ

VISITA A LA GRANJA LA COROMINA (P3)

EL DIVENDRES 2 DE MARÇ, ELS NENS I LES NENES DE P3 VAM ANAR D’EXCURSIÓ A LA GRANJA LA COROMINA DE JOANETES.

VAM VEURE MOLTS ANIMALS DE GRANJA: CONILLS, GALLINES, POLLETS, OQUES, ETC. VAM DONAR MENJAR A LES  VAQUES I VAM PODER VEURE LA MUNYIDA.

ABANS DE MARXAR, VAM MENJAR UN IOGURT FET AMB LA LLET DE LES VAQUES DE LA GRANJA.

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ. MIREU!!

FOTOS GRANJA: CLIQUEU AQUÍ

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari