3r dia de colònies

El tercer dia de les colònies vam fer una cursa d’orientació, ens ho vam passar super! Unes colònies genials!!!

Si voleu veure alguna foto cliqueu aquí!

ELS ARTISTES DE 5è

QUINS ARTISTES QUE TENIM A 5è! DURANT EL CURS ENS HAN ANAT TOCANT ELS SEUS INSTRUMENTS. SEGUIU AIXÍ DE BÉ, FELICITATS!!!

MARINELAND

Genial sortida de final de curs! Marineland!

Cliqueu aquí

Lipdub2018

TORNEIG “SOM VALORS”

El passat Dissabte 9 de Juny molts dels nostres alumnes/as de 5è i 6è van participar en el torneig de futbol “som valors”  anomenat FutBiot que va organitzar l’associació Somara a les instal·lacions de l’Escola de Futbol Garrotxa en el que hi van participar més de 550 alumnes de totes les escoles de la comarca.

Aquesta associació, es dedica a  fomentar el desenvolupament integral d’infants i adolescents a través de l’esport i el lleure. Els objectius primaris són l’educació en valors i la promoció de la salut, així com aconseguir una inclusió dels grups més vulnerables.

En aquest torneig el resultat dels partits no correspon al número de gols que hagi fet cada equip com es fa habitualment sinó que es puntua a cada grup sobre 5 punts: 2  punts per l’equip que aconsegueixi fer més gols, 2 punts més per l’equip que mostri millor actitud i comportament i 1 altre punt al que es pot optar si l’equip és mixta (nens i nenes).

És per això que des de l’escola volem felicitar a tots/es els participants i guanyadors/es, (“FORTALLAT” de 6è, “NICHY i MEGAVERN” de 5è) especialment, perquè es tractava de jugar amb respecte i essent bons companys, i no només de fer gols i competir.

Publicat dins de 5è., 6è. | Deixa un comentari

Donació de Sang

Us deixem una mostra de fotos de la donació de sang que vam organitzar els alumnes de cinquè juntament amb el banc de sang i teixits de Girona els dies 28 i 29 de maig. Ja us hem explicat l’experiència en el programa de radio.

Gràcies a tots els que hi vau participar!

Va anar genial cliqueu aquí

2n dia de colònies

Avui aquest matí hem fet una caminadeta fins a arribar a un circuit d’aventura on hem baixat per tirolines i també hem baixat amb uns grans donuts anomenats tubbyes fins que la pluja ha dit prou. Haurieu d’haver vist la velocitat que agafaven!!

A la tarda quan per fi el sol s’ha dignat a visitar-nos, hem practicat el golf i el tir emb arc. Alguns teniem més punteria que altres.

Si voleu veure totes les aventures que hem tingut cliqueu aquí .

1r dia de colònies

Hellooooooooo !!!!!

Després d’aixecar-nos ben d’hora i fer un llarg trajecte, hem pogut fer el rafting i el canoing sota una gran cortina d’aigua… jijijiji

A la tarda hem visitat el casc antic de Solsona, on havíem de resoldre un petit qüestionari per conèixer millor la ciutat. Diríem que ho hem superat amb escreix, però encara no sabem el resultat.

Ens hem instal.lat a l’hotel, hem sopat i sense pluja el joc de nit ara ja ha acabat! Apali a dormir que demà ens espera un llarg dia ple d’activitats!

Si voleu veure lo bé que ens ho hem passat cliqueu aquí.

CANTÀNIA “PARTÍCULES”

El passat diumenge 13 de maig es va a dur a terme la Cantània “Partícules” on els nostres alumnes de 5è, juntament amb les altres escoles de la Garrotxa, van fer un magnífic concert al pavelló d’esports d’Olot. Enhorabona a tots i a totes per tot l’esforç i les ganes que hi heu posat!

Podeu mirar les fotos AQUÍ

RECEPTES

Les alumnes de 6è han estat treballant el text instructiu i han aprofitat aquests per tal de crear les seves  pel·lícules.