LES COSES NOVES DEL PATI

A lascola  Ventrallt iancosasnobs al  pati de ptis  i  cran.

El pati de els petits hi han flors que serbeixan de pisaras, i  a  un  banc  am  pape par    dibuxa, també hi ha una cuineta de fusta i an  unes  cos  par  fe  acilibris  de

Fusta.

Laia Plana i Aniol   Roca

A l’escola Verntallat hi ha coses noves al pati dels petits i dels grans.

Al pati dels petits hi ha flors que serveixen de pissarres, un banc amb paper per dibuixar també podem trobar una cuineta de fusta i unes coses de fusta per fer equilibris.

HOQUEI A LES CLASSES D’EDUCACIÓ FÍSICA

El passat dilluns dia 5 de març, els alumnes de primer A i B van poder gaudir d’una classe d’educació física ben especial. Dos entrenadors del Club Hoquei Olot van venir a fer-nos diferents activitats sobre l’hoquei per conèixer millor aquest esport. També ens van animar a apuntar-nos al seu club i a practicar l’hoquei. Va ser una sessió d’educació física molt divertida i profitosa. Ara els nostres alumnes ja coneixen una opció més per fer esport!

En el següent enllaç hi trobareu un recull de fotos de la jornada.

CLIQUEU AQUÍ

Let’s go to the theatre!

All the pupils on the 1st and 2nd course of primary have gone to the theatre!! The tittle of the play we have seen is Stone Soup!

We have enjoyed a lot!!

Click here if you want to see some pictures!

COLÒNIES TARDA, NIT I ESMORZAR

Bon dia papes,

Hem dormit moooooooolt BÉ… alguns (jejeje)!El joc de nit va ser molt divertit i aquest matí per esmorzar hem menjat molt, molt i molt.

Aquí teniu més fotos

COLÒNIES 2n

Hola pares,

Ja hem arribat a Cal Ferrer i ens ho estem passant super bé.  Aquest matí hem ajudat a construir el campament indi ja que un el Déu volcà l’havia destruït, hem fet un joc de pistes i un cop l’hem acabat ens hem trobat els tipis muntats. Tot seguit ens hem instal·lat a les habitacions i hem dinat.

L’aventura continua…

POTS VEURE LES IMATGES AQUÍ

Publicat dins de 2n. | 2 comentaris

LECTURA EN VEU ALTA

Hola pares, s’acosta Sant Jordi  i volem  aprofitar aquest dia especial per començar a fer un treball de lectura en veu alta que seguirem treballant el mes de maig.

Els vostres fills arribaran a casa amb un capítol del llibre “no, no i no” d’AMELIE COUTURE. Es tracta de preparar des de casa la lectura de TOT el capítol. Quan l’alumne/a arribi a classe li tocarà llegir una part del text que haurà preparat.

Es valorarà la dicció, el ritme i la interpretació del text que es llegeix. (Us adjuntem la rúbrica per valorar la lectura dels vostres fills).

Volem realitzar aquesta activitat per facilitar la comprensió  del text i desenvolupar tècniques d’expressió oral. Escoltar un text a través d’una veu expressiva és un plaer i proporciona una experiència compartida que estimula les ganes de llegir.

Les mestres de segon.

TREBALLEM LA DISCRIMINACIÓ AUDITIVA A L’HORA DE MÚSICA

Aquesta setmana els nens i nenes de 1r hem jugat al joc del caçador per a treballar la discriminació auditiva. Que bé ens ho hem passat!

Entreu AQUÍ per veure algunes fotografies i vídeos.

Recordeu la cançó?

Tots els ocells que canten sense por

s’amaguen quan arriba el caçador.

Publicat dins de 1r. | Deixa un comentari

1rA ESTUDIEM EL MÓN

Els/les alumnes de 1rA vam fer el projecte del món.

Cliqueu aquí: video

Publicat dins de 1r. | Deixa un comentari

UNA VACA S’HA ESCAPAT DE L’ESCORXADOR

El divendres 9 de febrer es va escapar una vaca de l’escorxador de la Vall d’en Bas i la van trobar a la riera del Fluvià, a la font del Turonell.

Des de la finestra de la classe vam veure que hi havia els amos de la granja, els Mossos d’esquadra i un veterinari per mirar de treure-la de la riera.

Els Mossos van demanar permís per sacrificar-la i portar-la de nou a l’escorxador amb tractor.

J.Ricart i N.Clè

PINTEM LA NEU

MATERIALS:

• Safata
  • Neu
  • Pintura líquida
  • Pipetes
  • Bol

PROCEDIMENT:

1. Posar pintura de diferents colors als bols.
  2. Agafar neu i posar-la a la safata
  3. Emplenar la pipeta de pintura
  4. Buidar la pipeta sobre la neu fent dibuixos o taques.