Alumnes assignats al centre.

Aquí teniu el document amb els alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició.

ENLLAÇ: cliqueu aquí.

Oferta definitiva de places

Aquí teniu l’oferta definitiva de places.

ENLLAÇ: cliqueu aquí

Publicat dins de INFORMACIONS | Deixa un comentari

Barem definitiu de les preinscripcions

Aquí teniu el barem definitiu.

ENLLAÇ: cliqueu aquí.

Publicat dins de INFORMACIONS | Deixa un comentari

Barem definitiu de les preinscripcions al nostre centre.

Aquí teniu el barem definitiu de les preinscripcions al nostre centre.

ENLLAÇ: Cliqueu aquí.

Publicat dins de INFORMACIONS | Deixa un comentari

Barem provisional de les preinscripcions al nostre centre.

A continuació teniu el llistat amb el barem provisional de les preinscripcions al nostre centre.

ENLLAÇ: Cliqueu aquí.

MODEL DE RECLAMACIÓ: cliqueu aquí

Premi Sambori

Benvolgudes famílies,

Tal com us vam comunicar recentment, ens fa especial il·lusió comunicar-vos que hem tingut alumnat premiat al concurs literari Sambori, organitzat per Òmnium en la fase de demarcació que inclou les comarques de la Garrotxa, d’Osona i del Ripollès.

Aquí us deixem l’enllaç a l’escrit que ha fet la Meritxell Soy, alumna de 5è.

XLVI CONCURS LITERARI INFANTIL I JUVENIL DE LA GARROTXA

Els CINC ALUMNES DE LA NOSTRA ESCOLA que han estat premiats/des en el XLVI CONCURS LITERARI INFANTIL I JUVENIL DE LA GARROTXA, que organitza l’entitat Òmnium, són:
–  VINYET COSTA RIU de tercer.
– ADRIÀ SEVILLA NOGUÉ de tercer.
– CESC PLANTÉS RUBIÓ de cinquè.
– JOANA PUIGVERT SAUBI de sisè.
– ANIOL NOGUÉ PLANAGUMÀ de sisè.

Moltes felicitats a tot l’alumnat que ha participat en aquest concurs i, especialment, als guanyadors i guanyadores, seguiu així i no pareu d’escriure!! Podeu veure els seus escrits en aquest enllaç.

També volem felicitar a tot l’equip de mestres del centre per ajudar i acompanyar als nens i nenes en aquest meravellós procés d’aprendre a llegir i a escriure, bona feina!

PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Aquí podeu veure diverses informacions i enllaços relacionats amb la preinscripció per al curs 21-22. Si necessiteu ajuda, truqueu al 972-69-32-09 o envieu un correu al b7004001@xtec.cat

Passos a seguir per fer la preinscripció.

Oferta de places curs 21-22

Full de reclamació

Barem

El nostre projecte educatiu

Vídeo d’activitats i espais de l’escola.

Vídeo explicatiu per omplir la sol·licitud

PREINSCRIPCIONS CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

A continuació podreu veure diverses informacions relacionades amb les preinscripcions del curs 2020-2021.

Novetat (12 de juny)!! Publicat el llistat ORDENAT de les preinscripcions: Llistat

Publicat el llistat amb el barem definitiu de les preinscripcions: Llistat

Per veure l’oferta de places per al proper curs, cliqueu al següent enllaç: OFERTA INICIAL DE PLACES DE L’ENSENYAMENT OBLIGATORI

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2020-21

El període de PREINSCRIPCIONS PER AL CURS 2020-21 és del 13 al 22 de MAIG, ambdós inclosos. La matrícula es farà del 13 al 17 de juliol.

A causa de la pandèmia, el Departament d’Educació promou majoritàriament la modalitat de PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA:

– El tràmit es podrà fer tot en línia del 13 al 22 de maig, a través del web preinscripcio.gencat.cat.

– Podeu trobar més informació a “Estudiar a Catalunya”  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/

– S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per utilitzar el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària (escanejada o fotografiada) mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció

b7004001@xtec.cat

– La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada quan l’interessat rebi notificació de recepció per part de l’escola.

Excepcionalment, per aquelles famílies que no disposin dels mitjans per dur a terme el procediment telemàtic, i amb l’objectiu de garantir l’equitat, es preveu que puguin fer-ho PRESENCIALMENT del 19 al 22 de maig, ambdós inclosos. Per a fer-ho, caldrà demanar cita prèvia al centre que les famílies hagin escollit en primera opció trucant per telèfon o  a través d’Internet. La petició de cita prèvia serà accessible des del bloc de l’escola a partir de la propera setmana.

L’HORARI ATENCIÓ AL PÚBLIC (exclusivament amb cita prèvia) és del DIMARTS 19 al DIVENDRES 22 DE MAIG de 9:00 a 13:30h.

Cita prèvia: Enllaç

Telèfon de contacte: 681106031 (trucar de 9 a 15 h.)

Per tal de seguir les mesures de seguretat per accedir al centre, cal que tingueu en compte els següents aspectes:

– Ha de venir el menor nombre possible de persones (preferiblement, una sola persona).

– S’ha de portar guants i mascareta.

– En el cas que s’hagi d’emplenar la documentació a l’escola, cal portar el bolígraf de casa.

– No han de venir al centre persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament o que presentin símptomes de coronavirus.

– En cas d’haver de fer cua, s’han de mantenir els 2 metres de distanciament social.

Per acabar, podeu veure el nostre projecte d’escola clicant al següent enllaç: El nostre projecte d’escola.

Tot va anar bé

Aquí us deixem l’escrit “Tot va anar bé”, que l’Albert, pare del nostre centre, ha fet i que volem compartir amb vosaltres per si us pot servir d’ajuda.

Tot va anar bé

Publicat dins de INFORMACIONS | 2 comentaris