L’ESCOLA VEÏNAT PARTICIPA EN DOS PROJECTES EUROPEUS “ERASMUS+”

logo-erasmus+

 

 

 

L’ESCOLA VEÏNAT PARTICIPA EN DOS PROJECTES EUROPEUS “ERASMUS+”

L’Escola Veïnat ha participat i ha estat seleccionada en la convocatòria de 2 projectes d’associacions estratègiques (KA201 d’Erasmus+).

VEINAT SCHOOL PARTICIPATES IN TWO EUROPEAN PROJECTS “ERASMUS+”

VeinatSchool has participated and has been selected in a call of 2 projects of strategic associations (KA201 Erasmus+)

B-KIDSEn el primer projecte anomenat B-Kids (Bussines Kids) la nostra escola treballa en col•laboració amb dues escoles italianes (Magione i San Feliciano). Es tracta d’un projecte d’emprenedoria a nivell europeu que té una durada de dos cursos escolars i està adreçat a alumnes de 10 – 12 anys. El seu principal objectiu és desenvolupar i incorporar la cultura de l’emprenedoria en el currículum de l’escola, mitjançant la creació d’una empresa fictícia.

Una de les activitats més rellevants és l’intercanvi d’alumnes entre les escoles. Una vintena d’alumnes italians ens visitaran la primera setmana de juny i nosaltres els hi tornarem la visita (també una vintena d’alumnes) a finals de setembre d’aquest any.
Altres activitats que es realitzaran són la visita a algunes empreses de Salt i conèixer les seves característiques, punts forts i punts febles i elaborar una guia turística de Salt-Girona per als alumnes de les escoles italianes.

In the first project named B-Kids (Bussines Kids) our school works in collaboration with two Italian schools (Magione and San Feliciano). This is a project of entrepreneurship in a European level that has a length of two scholar courses and it’s for pupils aged 10-12. The main objective is to develop and incorporate the entrepreneurship culture in the school curricula, through the creation of a fictitious company.

One of the most relevant activities is the exchange of pupils between schools. Twenty Italian pupils will visit us the first week of June and we will go there the last days of September. Other activities will be, to visit some companies of Salt and see their characteristics, strengths and weaknesses and elaborate a tour guide of Salt-Girona for the pupils of the Italian schools.

Participants en el projecte B-Kids

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

PLAYFUL CODINGEl segon projecte anomenat Early Mastery està coordinat er la Universitat de Girona (UdG) i compta amb la col·laboració de vuit socis europeus entre escoles, instituts i universitats de Catalunya, Itàlia, Romania, França i Gal·les (Regne Unit). Aquest projecte també té una durada de dos cursos escolars. Els principals objectius són: que els alumnes treballin la programació a través de la robòtica i que els docents dels diferents centres europeus intercanviïn experiències. Aquest intercanvi es realitza mitjançant meetings (trobades) en els diferents països.

Cal destacar que la llengua vehicular de tots aquests projectes és la llengua anglesa. Això implica una motivació extra en l’aprenentatge d’aquesta llengua per part dels alumnes i també del professorat.

The second project named Early Mastery is coordinated by Universitat de Girona (UDG) and has collaboration with eight European partners between schools, secondary schools and universities of Catalunya, Italy, Romania, France and Wales. This project has a length of two scholar courses. The main objectives are: That the pupils work with the scheduling through robotics and that the teachers of the different European centres exchange experiences. This exchange is done by meetings in the different countries.

Note that the language used in all this projects is English. This means an extra motivation in the knowledge of this language by the pupils and the teachers too.

Participants en el projecte Early Mastery

Erasmus early mastery