El nostre blog A,B,C…

El blog serà una eina de contacte entre escola i família,  un diari en línia en el que es podrà gaudir una mica més del dia a dia a l’aula, un espai  on penjarem  algunes experiències,  mostrarem  la feina feta , comunicarem diferents vivències i  demanarem suport als pares i mares per reforçar  amb els seus fills/es aspectes concrets i així consolidar aprenentatges.

Es dedicarà una hora setmanal amb els nens/es per a la preparació i seguiment del blog i a més el tutor dedicarà un espai  per a la revisió  i desenvolupament d’aquest.

Per dinamitzar el blog els mateixos alumnes s’implicaran en la seva elaboració decidint el contingut i  escrivint, inserint fotos, arxius d’audio i vídeo i dibuixos  realitzats a l’aula i destacant cada activitat amb títols motivadors.
Podram deixar   comentaris de les diferents activitats que anirem compartint i mostrarem  diferents propostes que ajudaran als infants a avançar, destacant eines i mitjans per ajudar en aquest procés de manera que les famílies s’engresquin a consultar-lo i resoldre dubtes.                                                                                                                                                                             Volem que aquest blog  sigui un espai compartit i enriquidor.