EL SILENCI D’EN JONC

0

Aquest és un projecte de documental sobre l’alumnat amb discapacitat intel·lectual. Per poder fer-lo realitat cal una mica de col·laboració econòmica que tan sols es cobrarà si finalment es pot realitzar.

El documental ens pot oferir una porta oberta, una nova oportunitat, una nova mirada o una mirada diferent de les persones amb aquesta discapacitat.

Aquí teniu l’enllaç

TORNA L’ACTIVITAT AL BLOC

Hola!

Novament tornarem a posar en marxa el nostre bloc.

Setmanalment penjarem una notícia sobre les activitats del nostre centre.

Ens anem trobant en el Bloc!

ARRIBA L’ESTIU

0

Aquest curs el nostre el bloc ha estat una mica adormit, sí que hem estat més actius en Escoles en Xarxa (teniu el link a la columna de la dreta), on hem publicat articles i hem fet comentaris a articles de companys i companyes.

Ara que l’estiu ja torna a ser aquí, esperem que ens torni a carregar d’energia per poder activar el bloc a partir de setembre.

BON ESTIU!
Teresa

BARCELONA BLANCA

0

Felicito als alumnes per l’article publicat a Escoles en Xarxa sobre la nevada del passat 8 de març. He de destacar el nivell de vocabulari i el registre utilitzat. FELICITATS !
Teresa

FUTBOL

1

Ahir dimecres per la cadena televisiva “La 2”, van fer un documental sobre els orígens del futbol. Recordant que durant el curs passat vàrem treballar un projecte sobre aquest tema. Algú ha vist el programa i ens en pot fer una petita explicació?

Gràcies

Enigma nº 24

SAPS COMPTAR ÀNECS?

Hi ha dos ànecs davant d’altres dos ànecs.

Hi ha dos ànecs darrera d’altres dos ànecs.

Hi ha dos ànecs al costat d’altres dos ànecs.

Quants ànecs portem……quants ànecs comptem?

anecs