El dissabte 22 d’octubre del 2011, va tenir lloc a l’institut Montgrí la festa pel motiu del 25è aniversari. Les activitats varen ser:
-Robòtica
-El gran dictat
-Malabars
-Experiments de química
-Partit de l’equip de futbol sala contra els professors
-Taller henna a l’aula de acollida
-Un dinar
-L’arbre del desitjos.
A les aules s’hi varen fer diverses activitats, van passar un vídeo dels antics alumnes de la gent que s’ha graduat. Els de quart varen fer un bar i samarretes per poder pagar el viatge de final de curs.
Els de l’USEE vam fer un Arbre dels desitjos, que la gent havia d’escriure un desig que li agradaria tenir o poder fer i nosaltres el penjàvem als arbres del pati. La participació de les persones era bona, però a vegades no venia ningú (quan es feien espectacles al pavelló) i ens quedàvem sols. Vam aconseguir emplenar 4 o 5 arbres plens de targetes.
Va ser una festa agradable de veure per la quantitat de participació, van venir molts pares dels alumnes, ex professors. La festa va ser un èxit i a tots els participants els hi va agradar molt.
Narcís Peya, Eva Roviras i Nabil Hanoun.


