Halloween Stomp

Per treballar durant Halloween hi ha moltes propostes interessants, però aquí en comparteixo un parell de The Singing Walrus

Amb la primera podem treballar diferents accions a més d’expressions com “all day long”.

En el segon vídeo treballarem vocabulari específic de halloween i alimentació, entre d’altres coses.

The Days of the Week

Per treballar els dies de la setmana el més interessant és una cantarella. També pot ajudar el fet de marcar els cops de veu per procunciar-los adequadament.

Aquest parell de vídeo que us adjunto poden ajudar als infants a recordar-los d’una manera força senzilla.

Primer un vídeo de The Singing Walrus – Days of the Week Song on la cançó es va animant a mesura que avança.

Aquest altre vídeo s’ajuda dels gestos i dels cops de veu per treballar els dies de la setmana. És un vídeo de Jack Hartmann – Days of the Week Syllables Song.

Hello and How are you

Aquestes expressions són un puntal en qualsevol idioma i cal treballar-les des del principi. Tot i que a infantil ja es fa, es bo recordant aquestes estructures bàsiques, anant-les complicant de mica en mica.

En aquest vídeo de Super Simple Songs – Hello! a part d’introduir les estructures de la salutació, també afegeix un breu incís sobre els estats d’ànim més freqüents.

Aquest altre vídeo de The Singing Walrus – afegeix estructures més complexes, però que està bé que comencin a sonar. A més el ritme mogut de la cançó, fa que sigui fàcil recordar la tonada.

The colours

Treball dels color en llengua anglesa a Cicle Inicial de Primària

A banda de fer una introducció prèvia per saber quins són els coneixements previs, aquests vídeos poden servir per repassar quins són els color que s’han treballat anteriorment i quins en falta descobrir.

Per treballar les estructures per fer frases adequadament aquest vídeo de Steve and Maggie – Colours for Kids.

Per tenir una mica més d’interacció amb l’alumnat i treballar vocabulari aquest vídeo de Super Simple Songs – I see something blue pot ser una proposta interessant.

Una altra proposta que us faig, tot i que és un pel més complicada, és l’audioconte de Pete the Cat: I Love My White Shoes.

Per últim, us proposo un vídeo força animat amb un ritme més ràpid. Un cop tenen els color una mica consolidats podem esbargir-nos una mica i ballar mentre cantem. La proposta és de The Singing Walrus – Rainbow Colors Song. A partit del 2n minut passa a treballar el vocabulari especificament.

Si ja saben lleguir lletra d’imprenta, poden als jocs d’aquesta pàgina.

Benvinguts i benvingudes!

Aquest bloc pretén ser un recopilatori del material que utilitzo a l’aula especialment vídeos que m’ajuden a treballar els diferents temes del currículum d’anglès.

El curs al que van dirigits és orientatiu i depèn molt del nivell del vostre alumnat, el que jo poso és el nivell amb que els treballo jo. Si teniu qualsevol dubte i/o suggeriment no dubte a deixar el vostre comentari.

Salut i gràcies.