Els Nens de Desembre (CANTANTS)

INTRODUCCIÓ:

Vam escollir el tema de cantants perquè voliem saber en quin mes del any havien nascut. Segons la teoria que diuen en el documental que ens va passar la senyoreta, els nens que triunfaven eren aquells que naixien en la primera meitat del any. No estàvem massa segurs així que ho vam comprovar.

MATERIALS I MÉTODES:

Vam escollir els cantants que vam voler fins arribar a una llista de 100 cantants.

Vam sumar les persones que van nàixer en cada mes i vam emprar estadística per obtenir les dades. Vam fer la mitjana dels naixements i vam saber quin era el mes de moda.

RESULTATS:

CONCLUSIÓ:

La nostra hipòtesi ha sigut errònia perquè la majoria dels cantants famosos han nascut a la segona meitat del any.

Ha sigut un treball molt productiu interessant perquè era un tema que ens intrigava.

A més a més, gràcies a la Milady els membres del grup restants hem après a fer estadística.

PÒSTER: