http://jocsinfantils.cat/

Rafael Badia facilita a qui ho demana un joc infantil per cada dia lectiu.

El CIC (CERADAI-Institut Cooperant) els intentem aplicar a educació infantil, primària i secundària ESO.-

A infantil, el/la mestra/e llegeix i fa un relat, tot seguit l’explica als/a les companys/es, s’intenta aplicar abans de sortir a pati o de marxar a casa. Millor abans de sortir al patí per després jugar amb ells.

A primària, els/les alumnes ho expliquen en un relat i intenten pensar com podria ser per jugar per a més grans.

A l’ESO igualment es mira de fer un relat aplicable a més grans i com a la família en el cas de germans més petits es pot aplicar.

CERADAI-Institut Cooperant els relatem de cara a les famílies al MAS de Torreforta (Mas.fort)  dins del programa DIGUI per conviure, per a promoure els jocs a les llars i millorar les relacions dels pares amb els fills/es d’edat infantil.

El proper curs 2008-09 la seva aplicació serà sistemàtica tots els dilluns de 19 a 20’30 hores en la seu del Centre Cívic de Torreforta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *