Aprenentatge-TIC entre iguals

El passat 6 de març l’alumnat de 1r ESO C de l’institut Antoni Torroja de Cervera i l’alumnat de 3r ESO B de l’institut Joan Oró de Lleida van compartir coneixements malgrat estar separats en l’espai. Les noves tecnologies van permetre la realització d’una videoconferència entre els instituts i per tant, l’aprenentatge entre iguals.

Alumnat 1r ESO C de l’institut Antoni Torroja (imatge propietat MGG).

Alumnat 3r ESO B de l’institut Joan Oró (imatge propietat ARGB).

La jornada es va basar en l’intercanvi d’experiències. L’alumnat del Joan Oró va fer un taller de sabó de pastilla i aquell dia va explicar als alumnes del Torroja com fer-ho i al mateix temps, l’alumnat del Torroja va explicar als de l’Oró a fer sabó líquid.

Videoconferència des del Torroja (imatge propietat de MGG).

Videoconferència des de l’Oró (imatge propietat de ARGB).

En general, tant l’alumnat com el professorat que va participar de l’experiència va gaudir molt. És cert que era la primera vegada que participaven d’una activitat com aquesta i possiblement, caldria fer millores com per exemple disposar d’uns altaveus per escolar millor les intervencions dels altres participants i també, un micròfon per a parlar. Ara bé, els objectius que ens vam marcar es van assolir, posteriorment tothom va fer el sabó que se li havia explicat i fins i tot, l’alumnat de l’Oró ens va fer un petit article per al bloc explicant com havia anat l’elaboració del sabó líquid. Podeu veure-la AQUÍ.

A més a més, tots dos instituts van compartir en les xarxes socials l’experiència viscuda.

Notícia compartida al Facebook de l’institut Antoni Torroja (imatge propietat de l’institut).

Post

Notícia compartida al Bloc de l’institut Joan Oró (imatge propietat de ARGB).

Podeu llegir la notícia AQUÍ.

Post_Twitter

Notícia compartida al Twitter  de l’institut Joan Oró (imatge propietat de ARGB).

Fent balanç, us encoratgem a participar en aquest tipus d’activitats ja que empoderen a l’alumnat!

Aquest article ha estat publicat en Aprenentatge entre iguals, Convivència, Empoderament, Experiments, Investigacions, Reciclatge. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Aprenentatge-TIC entre iguals

  1. mohammedelhousaini diu:

    fa pena puajjjajaj

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *