Avui farem memòria i recordarem una de les activitats que més va agradar a la classe.

Dins dels tallers d’estimulació multisensorial, vam incorporar una activitat per tastar alguns dels fruits i aliments que mengem durant la tardor. Van ser els següents:
- Panellets
- Codonyat
- Raïm
- Castanyes
- Pomes
- Taronges
- Caquis
- Magranes
- Peres
- Carabassa
Els tallers d’estimulació gustativa ens permeten treballar gustos (dolç, salat, amarg, àcid..), textures, temperatures…
En el cas de l’alumnat amb TEA el treball de l’estimulació gustativa és clau per treballar hipersensibilitats o hiposensibilitats.
L’activitat va resultar molt divertida i motivadora, ja que vam descobrir que al tractar-se en la seva majoria de gustos dolços, van agradar molt, malgrat la varietat de textures. Fins i tot el codonyat, que en ocasions es tracta d’un aliment que no tots els infants accepten, va agradar molt.
En properes publicacions us compartirem altres tallers d’estimulació gustativa que vam dur a terme.