La llegenda de Sant Jordi!

Els nens i nenes de l’aula d’acollida de l’escola El Gegant del Rec, vam preparar una obra de teatre. L’obra es titula “La Llegenda de Sant Jordi”. Hi vam dedicar molt d’esforç i moltes hores de preparació, però a la vegada ens ho vam passar molt bé representant-la. Tot i que, al principi estàvem molt nerviosos i teníem una mica de vergonya.
L’obra la varem representar per a tots els alumnes de l’escola i també varem anar a la llar d’infants El Lledoner.

Una anècdota de l’obra va ser quan el drac va morir, alguns nens petits del Lledoner es varen posar molt tristos fins i tot algun plorava!.

Ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem una fotografia!

Aquest article ha estat publicat en EL GEGANT DEL REC, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.