Tornem al Pla dels Socs!

Aviat tornarem a fer la trobada d’alumnes de les aules d’acollida de Salt, al Pla dels Socs. El curs passat vam plantar dos cirerers, però actualment només hi ha el cirerer japonès. Recordeu nens i nenes que va molt bé que el regueu quan passeu a prop seu. En aquesta foto el veureu, ara encara pelat. Ben aviat li sortiran les fulles.

Aquest curs tenim una novetat: podran venir a la sortida, a més dels alumnes de 6è de l’aula d’acollida,  tots els nens i les nenes que acabin aquest curs la seva estada a l’aula d’acollida. O sigui que serem una bona colla! Les tutores ja estem preparant jocs de presentació ben divertits, i altres activitats sorpresa!

Mireu en aquestes fotos que maques que són sota el sol de primavera les hortes i les deveses de Salt!

Quant a DM

Coordinadora grup de treball tutores aules acollida escoles de Salt.