Els Beebots

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Els Beebots són uns robots senzills amb forma d’abella amb els quals els nens i les nenes  poden iniciar-se en la programació. Els alumnes programen el moviment dels robots amb els comandaments, creant una seqüenciació d’ordres per tal que el Beebot arribi allà on se li hagi indicat.
Beebot
 A la classe dels roures hem pogut comptar amb el kit de 6 beebots i hem realitzat activitats que ens han ajudat a treballar en equip. També, amb els beebots hem treballat el raonament lògic i la concentració, i hem ordenat i estructurat el pensament.
Com que els Beebots responen a les instruccions de codi que nosaltres els donem, són una eina molt potent per a treballar el pensament computacional i la ressolució de problemes (per ex.: anar a buscar coses, personatges, identificar paraules o, fins i tot, trobar un tresor). Al mateix temps, aprenem a donar les ordres correctes esmenant els  errors inicials.

Mural col·laboratiu: el drac de Sant Jordi

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

drac St. JordiPer Sant Jordi ens agrada tenir l’escola guarnida i hem demanat l’ajuda de tots els nens i les nenes, des de P3 fins a 6è. Hem resseguit les mans de tots i després les hem retallat. Quan teníem totes les mans retallades, les hem enganxat a la silueta del drac de Sant Jordi i ha quedat un mural molt simpàtic, que hem col·locat al vidre de l’entrada de l’escola.

Les àvies i els avis venen a l’escola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dijous 21 d’abril hem convidat als nostres avis i àvies a venir a l’escola. Feia un dia de pluja horrible però encara i així, no han faltat a la cita.

Els hem rebut al vestíbul del pis 0 i hem baixat fins la classe dels roures, on els hem ensenyat moltes coses de les que fem cada dia. Després, a l’aula d’audiovisuals cadascú de nosaltres ha llegit la poesia que ha inventat pels Jocs Florals de Sant Jordi.

També, ha hagut avis i àvies que s’han atrevit a cantar i, sobretot, ens han agraït el corspoder compartir amb nosaltres aquest moment tant especial.

Per acabar, l’Elena ha explicat el conte: “DE QUIN COLOR ÉS UN PETÓ?, i nosaltres els hem donat un petó que havíem dibuixat amb un cor de coloraines.

La germinació de les llavors. Hort dels roures

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest curs en el nostre hort hem plantat llavors de raves i mongetes per entendre el procés de germinació de les plantes. Per fer la plantada amb les llavors, ens hem raves 2plantejat la distribució de l’espai de la taula d’hort que tenim, i hem marcat a la terra una quadrícula. També, hem parlat sobre les condicions per a que creixin les llavors: sol, aigua, terra i aire. Per regar hem fet una rotació de tres en tres, dos dies a la setmana. Tenim moltes ganes de que creixin els naps i les mongetes!!

Treball cooperatiu: Expliquem contes

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Hora conte

Aquí teniu la llista de contes que hem explicat:  hore conte

  • La mama oca i les vocals.
  • El follet Oriol i l’estrany encanteri.
  • Ecs! Has estat tu, Marià?
  • En Pere, el vermell es fa a la mar.
  • El doctor submarí.
  • El petit sastre valent.                                                      contes
  • L’Elmer.
  • L’orella d’en Floc!
  • Per què?
  • El cocodril a qui no li agradava l’aigua.
  • La gorra de plat.
  • Quantes arrels de gerd necessites per ser feliç?